Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać do klasy mag odstęp czasu między użyciem balla

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 22.03.2014 00:34

Witam, otóż zastanawiałem się dzisiaj chwilkę nad tym jednak nie mogę wpaść gdzie dodać funkcje taką jak jest w rakietce, tzn. żeby po użyciu balla należało odczekać np.: 3 sekundy, żeby znów można było użyć tej samej kuli. Trochę chyba pokręciłem, ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi ;>

Najlepiej jeżeli można by było prosić to

else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "TEKST");
        }

Co powinno znajdować się zamiast "poprzednia_rakieta_gracza[id]" i w którym miejscu to umieścić i czy tak styknie ? ;)

Link do klasy - http://amxx.pl/topic/99249-klasa-mag/

Za pomoc oczywiście nagrodze reputką :P


Użytkownik Mr. Dziwny edytował ten post 22.03.2014 00:36

  • +
  • -
  • 0

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl


#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.03.2014 18:30

dodaj nową zmieną np poprzednia_kula_gracza[33];

if(poprzednia_kula_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
        client_print(id, print_center, "Fire balla mozesz uzywac co 3 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

nizej dodaj

 

poprzednia_kula_gracza[id] = floatround(get_gametime());

 

i na koncu publicu dodaj

 

return PLUGIN_CONTINUE;

 

//Edit

dodaj to w publicu,, public StworzFireBall(id) "

 


Użytkownik Szybcioor. edytował ten post 25.03.2014 18:35

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych