Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa nie odbija pocisków

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cilala

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 20.03.2014 14:55

Witam

klasa którą dołaczam nie odbija pocisków. Zgodnie z .sma powinna odbijać każdy pocisk.

Proszę o sprawdzenie kodu i ewentualną edycję.

 

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new bool:ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Security (Special)";
new const opis[] = "Tarcza SWAT, Ma 1/1 szansy na odbicie pociskow";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[Klasa Premium]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
        cod_set_user_shield(id, 1);
    return COD_CONTINUE;
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
    new id = read_data(2);

    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<=2;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 200 );
    write_coord( iOrigin[2] + 200 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
    
    for (new i=0; i<=numfound; i++)
    {    
        new pid = entlist[i];

        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
        cod_set_user_shield(id, 0);
}
    
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[this] || random_num(1,1) == 1)
        return HAM_IGNORED;
        
    cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_SUPERCEDE;
}
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 20.03.2014 15:18

Skoro klasa ma być zgodna z sma (opisem):

 

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 Cilala

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 20.03.2014 16:24

Playaz niestety twoja modyfikacja nie działa. Klasa dalej nie odbija wszystkich pocisków

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Cilala

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Człopa
Offline

Napisano 20.03.2014 16:43   Najlepsza odpowiedź

sharkowy twoja propozycja jest poprawna :D

 

 

Wiem że będzie PRAWIE nieśmiertelna ale o to właśnie chodziło. Dla usprawiedliwienia powiem że będą mogli jej używać wyłącznie 2 osoby :P


Użytkownik Cilala edytował ten post 20.03.2014 16:45

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych