Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z handlerem (+switch) w menu - pokazuje tekst tylko raz


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.03.2014 18:28

Witam,

Mam taki kawałek kodu

public s_handler(id, menu, item)
{
      new name[33]
      get_user_name(id, name, 32)
	switch (item)  
	{
		case 0:
		{
			++g_wyborow[0]
			ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 wybral^x03 tak", name) 
		}
		
		case 1: 
		{
			++g_wyborow[1]
                  ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 wybral^x03 nie", name) 
		}
		
		case 2:
                  ColorChat(0, GREEN, "%s^x03 wstrzymal sie", name) 
      }
	
	menu_destroy(menu)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

I w tym jest porblem że na czacie (po wybraniu opcji 1 lub 2) pojawia się tylko jedna wiadomość z nickiem gracza który najszybciej wybrał coś z menu. W czym leży problem?


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.03.2014 20:03

Problem tkwi w menu_destroy.

Jeśli jednak usuniesz menu destroy, menu będzie Ci zajmowało pamięć niepotrzebnie. Należy więc je zniszczyć po zagłosowaniu przez wszystkich graczy lub po upływie czasu głosowania.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.03.2014 20:31

Hmmm.
Ale chce żeby po wybraniu jakiejś opcji przez gracza menu mu znikało.
Jakies propozycje?

A i pytanko.
Bo ten kod to wycinek vote...
Czy lepiej zrobic pre czy post inkrementacje?
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.03.2014 21:38

http://amxx.pl/topic.../#przyklad_nowe
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.03.2014 22:23

1. A co do tego ma menu_destroy?

2. Post i preinkrementacja niczym się nie różnią przy włączonej optymalizacji kodu (a ta domyślnie jest włączona)
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych