Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz jest w viewconie nawet za ścianą



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 16.03.2014 23:37

Mógłby mi ktoś pomóc w napisaniu funkcji, która sprawdza czy gracz B byłby widoczny na ekranie gracza A gdyby nie było żadnych przeszkód między nimi? Mam na myśli funkcję, która sprawdza, czy gracz A patrzy w stronę gracza B, ale mogą być między nimi przeszkody ( ściany itp. )


  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.03.2014 00:46   Najlepsza odpowiedź

is_in_viewcone
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 SeeK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 17.03.2014 12:52

Ale powyższa funkcja zwróci false w takiej sytuacji, a ja chcę by zwróciła wtedy true.

dedust20091.jpg
Green dot = player specified in function
Blue dot = origin specified in function
Red lines = the "cone"

( wzięte z Allied modders )
  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.03.2014 14:24

A testowałeś chociaż? Bo z tego co wiem, przy tej funkcji ściana nie jest brana pod uwagę, bo nawet sam wykorzystuję tę funkcję do jednej rzeczy. A jeśli na aliedzie jest napisane inaczej, to znaczy że mają źle napisane.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 OpUr off

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:74
  • Imię:Arek łowca szparek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2014 14:28

Nie wiem czy przypadkiem boty nie używają tego bo normalnie kierują przez ścianę celownik :)


Użytkownik OpUr off edytował ten post 17.03.2014 14:29


#6 SeeK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 17.03.2014 20:10

Tak, is_in_viewcone działa także wtedy, gdy origin jest za przeszkodą :)


  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych