Mógłby mi ktoś pomóc w napisaniu funkcji, która sprawdza czy gracz B byłby widoczny na ekranie gracza A gdyby nie było żadnych przeszkód między nimi? Mam na myśli funkcję, która sprawdza, czy gracz A patrzy w stronę gracza B, ale mogą być między nimi przeszkody ( ściany itp. )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz jest w viewconie nawet za ścianą
Najlepsza odpowiedź sebul, 17.03.2014 00:46
#1
Napisano 16.03.2014 23:37
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#2
Napisano 17.03.2014 00:46 Najlepsza odpowiedź
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 17.03.2014 12:52
Green dot = player specified in function
Blue dot = origin specified in function
Red lines = the "cone"
( wzięte z Allied modders )
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#4
Napisano 17.03.2014 14:24
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 17.03.2014 14:28
Nie wiem czy przypadkiem boty nie używają tego bo normalnie kierują przez ścianę celownik
Użytkownik OpUr off edytował ten post 17.03.2014 14:29
#6
Napisano 17.03.2014 20:10
Tak, is_in_viewcone działa także wtedy, gdy origin jest za przeszkodą
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych