Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o dodanie do klasy 5 sec niewidzialości (e) oraz model assasin

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Najarany.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 16.03.2014 21:35

proszę o dodanie kilka rzeczy, napisane w tytule.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "[Megapremium] Assasin";
new const opis[]    = "1/4 z deagla , 5 sec niewidzialności (3)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[[Megapremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;


return FMRES_IGNORED;
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;


cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));


return HAM_HANDLED;
}

 


Zapamiętaj że każdy czas się liczy.

#2 Najarany.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 17.03.2014 03:43

Poradziłem sobie z niewidką. Teraz poproszę do tego co teraz wysle dodanie modelu /models/player/assasin/assasin.mdl

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <dhudmessage>
#include <fakemeta>


#define CZAS_GODMOD 5  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "[MegaPremium] Assasin";
new const opis[]    = "Po nacisnieciu (e) ma 5 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;


new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
new skoki[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public cod_class_enabled(id)
{
     ma_klase[id] = true;
     ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
     ma_klase[id] = false;
}


public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }


     wykorzystal[id] = true;
     set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 15 sekund^nZapierdol wszystkich!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);


     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;


     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)


{


if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase


return FMRES_IGNORED;






new flags = pev(id, pev_flags);






if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])


{


skoki[id]--;


new Float:velocity[3];


pev(id, pev_velocity,velocity);


velocity[2] = random_float(265.0,285.0);


set_pev(id, pev_velocity,velocity);


}


else if(flags & FL_ONGROUND)


skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa






return FMRES_IGNORED;


}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 


Zapamiętaj że każdy czas się liczy.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych