Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Includowanie fakemeta_util w silniku CoD


Najlepsza odpowiedź Klakier, 16.03.2014 22:03

Porównaj sobie (takie same)

Stock z fakemety_util:

 

stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
 
new ent = fm_create_entity(item);
if (!pev_valid(ent))
return 0;
 
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
 
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
return -1;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.03.2014 20:12

Witam

Ostatnio modyfikowałem silnik CoD i potrzebna mi była funkcja z fakemety_util. No to dodałem. I przy kompilacji error.

symbol already defined "fm_give_item".

 

Czy ten stock z CoD'a jest identyczny jak ten z fakemety? (znaczy czy też będzie działał prawidłowo)


  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 16.03.2014 22:03   Najlepsza odpowiedź

Porównaj sobie (takie same)

Stock z fakemety_util:

 

stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
 
new ent = fm_create_entity(item);
if (!pev_valid(ent))
return 0;
 
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
 
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
return -1;
}

  • +
  • -
  • 2

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.03.2014 07:30

To skoro takie same to dlaczego twórcy nie zrobili tego przez fakemete?


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.03.2014 09:56

ja po prostu nie wierzę w Twoje posty... Nie rozumiem czy to tak trudno jest otworzyć plik fakemeta_util , ctrl+f i znaleźć + przeanalizować?  :facepalm:

 


To skoro takie same to dlaczego twórcy nie zrobili tego przez fakemete?

 

"twórca". czasem nie ma sensu includować giganta z funkcjami. Skoro plik zawiera przykładowo 50 ogromnych funkcji a nam jest potrzebna jedna z nich można ją spokojnie skopiować do samego pluginu i korzystać. W takiej operacji po skompilowaniu mamy jedną , a nie 50 funkcji z których 49 nie korzystamy.

a może to po prostu "twórca"...


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych