Siema, otóż chce zrobić klasę która ma Tylko kose, żadnej innej broni ewentualnie c4, zawsze 10 hp, jest niewidzialna na 10 z 255 widzialności, i ma 1/2 z kosy LMP
taki kod mam, a nie działają mi ani hp ani tylko, żeby miał samą kose
tak, żeby nawet jak dostanie perk z bronią np m4/ak to żeby mu ją wywalało
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Samuraj [S.Premium]"; new const opis[] = "Posiada Tylko Kose, zawsze 10 hp, 1/2 z kosy 3 skoki"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Health", "Health", "be") register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Samuraj [S.Premium]] Uprawnienia ma Tylko Admin !") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); ma_klase[id] = true; set_user_health(id, 10); //cyfra jeden ustala hp na start return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp } }
Może ktoś pomóc