Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Inne "impulsy" z client_impulse


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 13.03.2014 12:06

Witam
Chcialbym sie zapytac, gdzie moge znalezc liste impulsow z client_impulse
Dzieki I pzdr xD
  • +
  • -
  • 0

#2 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 13.03.2014 12:29

W cs poza logiem i latarka nie sa inne uzywane.



#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.03.2014 01:38

100 i 201 są jedynymi w SDK, ale nie jedynymi w grze.

Chociażby 1 na obserwatorze – dołączenie do gry (w tr. dev. i z wł. cheatami dev. i to jeszcze z czasów 1.5).

 

Aczkolwiek "listy" nie znam i najprawdopodobniej nie poznam nawet, gdybym miał kod źródłowy klienta.



#4 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.03.2014 12:48

 

100 i 201 są jedynymi w SDK, ale nie jedynymi w grze.

Chociażby 1 na obserwatorze – dołączenie do gry (w tr. dev. i z wł. cheatami dev. i to jeszcze z czasów 1.5).

Czyli co, jednak sa ale ich nie ma? Pierw wytykasz mi ze nie mam racji a zaraz mi ja przyznajesz.

 

Idac Twoim tokiem rozumowania lista powinna byc rozmiaru zasiegu zmiennych, bo przeciez mozna ich uzyc ale co z tego jak nic nie robia ?


Użytkownik Seba edytował ten post 27.03.2014 12:49


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.03.2014 18:11

Czekaj, czekaj. Co robię?

 

Napisałem, że istnieją inne impulsy używane w CS, których nie ma w SDK, aczkolwiek nie znam wszystkich.

Podałem Ci także przykład impulsu, którego nie uwzględniłeś w swojej odpowiedzi, nigdzie nie przyznałem Ci racji.

Przyznałem jedynie, że nie jestem w stanie podać pełnej listy, gdyż jej nie znam, a pisanie, że "nie są używane" podczas, gdy są używane minimum przy każdym dołączeniu gracza do gry musiałem sprostować.

 

Pisząc, że czegoś nie ma, zawsze licz się z tym, że ktoś wie coś, czego Ty nie wiesz i uzupełni Twoją wiedzę.



#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.03.2014 13:26

Aktualizacja odnośnie tematu "Moje konto na forum" #131347 @ 31
Odnośnie pozornej "subiektywności", załączam oficjalną wypowiedź pracownika Valve, w której potwierdza istnienie w CS 1.6 impulsu innego, niż 100 czy 201, tj. 101,
co bezpośrednio świadczy o tym, że Seba najzwyczajniej się myli i jego zarzut jest bezpodstawny:
 
//github.com/ValveSoftware/halflife/issues/264#issuecomment-13735938

 

alfred-valve commented a year ago

impulse 101 credits you with $16k, it didn't let you rebuy anywhere. I just checked with a local listen server and it is working correctly for me.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych