Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jokajoka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 31.07.2009 16:09

Witam szukam nastepujacych pluginów:

Wyelyminowanie jednej z drużyn np CT. Chodzi mi oto aby ludzie którzy wchodza automatycznie dozucalo ich do Terro i zablokowanie przejscia do innej druzyny

Plugin ktory podmieni wszystkie modele na moj jeden wlasny
  • +
  • -
  • 0

#2 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.08.2009 09:24

2.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("Player Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/gracz_ct/gracz_ct.mdl")
        precache_model("models/player/gracz_te/gracz_te.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "gracz_te")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "gracz_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 jokajoka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.08.2009 11:31

Nie podmienia mi modeli ;/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("Player Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/gracz_ct/ffa_dm_ct.mdl")
        precache_model("models/player/gracz_te/ffa_dm_ct.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "ffa_dm_ct")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ffa_dm_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#4 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.08.2009 11:36

to daj tak bo mi działa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("Player Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/ffa_dm_ct/ffa_dm_ct.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "ffa_dm_ct")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ffa_dm_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych