Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić teksty wyświetlające się na środku ekranu np. Player zrobił Player trzecie oko


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offensyvny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko, Daleko
Offline

Napisano 09.03.2014 12:28

Witam ;D Mam pytanie jak zrobić teksty które pojawiają się na środku ekranu po zabiciu kogoś w głowę typu ; 
Player zrobił Payer trzecie oko
Player pozbawił Player głowy
Player nie ma głowy do tej gry itd. Wiecie o co mi chodzi ;D


  • +
  • -
  • 0

#2 Mafiozo123

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 09.03.2014 13:17

zrób funkcje DeathMsg i użyj set_hudmessage



#3 Offensyvny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko, Daleko
Offline

Napisano 09.03.2014 13:21

zrób funkcje DeathMsg i użyj set_hudmessage

Można jaśniej? dopiero zaczynam przygodę z "amxx" :P


  • +
  • -
  • 0

#4 Mafiozo123

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 09.03.2014 14:41

http://amxx.pl/topic...aty-po-smierci/

 

aby było łatwiej użyj tego pluginu ;]



#5 Tylepowiem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:90
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:NML
Offline

Napisano 09.03.2014 20:44

http://www.amxx.pl/t...ake-sounds-v30/

 

albo uzyj tego pluginy gdzie dodatkowo masz jeszcze dźwieki typy monsterkill, doublekill itp


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_ED0302_C7980A_FFFFFF_0510E5.png

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Offensyvny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko, Daleko
Offline

Napisano 10.03.2014 06:10

http://www.amxx.pl/t...ake-sounds-v30/

 

albo uzyj tego pluginy gdzie dodatkowo masz jeszcze dźwieki typy monsterkill, doublekill itp

To nie to.. poza tym mam na serwerze Ultimate sound

 

http://amxx.pl/topic...aty-po-smierci/

 

aby było łatwiej użyj tego pluginu ;]

Z tego co widzę dało by się tego użyć do moich potrzeb. A da się w nim zrobić tak jak ja pisałem żeby pokazywało te teksty ?

"Player zrobił Payer trzecie oko

Player pozbawił Player głowy
Player nie ma głowy do tej gry itd. "
Oczywiście w miejsce " Player " Musiał by widnieć nick gracza który zabił i gracza który " stracił głowę"


  • +
  • -
  • 0

#7 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.03.2014 12:28

 

zrób funkcje DeathMsg i użyj set_hudmessage

Można jaśniej? dopiero zaczynam przygodę z "amxx" :P

 

 

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

http://amxx.pl/dokum.../set-hudmessage

No i na początek np taki temat http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/


  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#8 Offensyvny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko, Daleko
Offline

Napisano 10.03.2014 16:46

 

 

zrób funkcje DeathMsg i użyj set_hudmessage

Można jaśniej? dopiero zaczynam przygodę z "amxx" :P

 

 

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

http://amxx.pl/dokum.../set-hudmessage

No i na początek np taki temat http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

 

Trochę pomogło lecz chcę żeby wiadomość ukazywała się podczas zabójstwa w głowę i wstawiało nick gracza czy da się tam takie coś zrobić? ( Jestem ciemny kiedyś "bawiłem" się amxx'em ale to było dawno o wszystkim zapomniałem i wychodzi na to, że mam z nim do czynienia około tygodnia : /


  • +
  • -
  • 0

#9 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 216
Profesjonalista

  • Postów:467
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.03.2014 09:49

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

Pobierasz id atakujacego i tego co otrzymuje obrażenia. tak jak w 1 poście.



Następnie na podstawie tych id pobierasz nicku  funkcja get_user_name .

i masz już 2 nicki, więc tylko je wyświetlasz


Użytkownik xenos edytował ten post 12.03.2014 10:09

  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#10 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.03.2014 11:26

new wiadomosc[][] = {
"Gracz %s dostal w prezencie trzecie oko od gracza %s!",
"Gracz %s zostal pozbawiony glowy przez %s !",
"Gracz %s nie ma glowy do tej gry"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
 
public DeathMsg(){
new zabojca = read_data(1)
new ofiara = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
if(headshot && is_user_connected(zabojca) && is_user_connected(ofiara)){
new NickOfiara[32], NickZabojca[32], losowa
losowa = random_num(1, sizeof wiadomosc)
get_user_name(ofiara, NickOfiara, charsmax(NickOfiara))
get_user_name(zabojca, NickZabojca, charsmax(NickZabojca))
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
show_hudmessage(0, "%s", wiadomosc[losowa], ofiara, zabojca)
 
}
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych