Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie czy gracz ma włączony noktowizor.


Najlepsza odpowiedź Danny OK, 08.03.2014 14:42

A nie mogłbyś pomóc ? Łatwiej Ci będzie znaleźć w swoim kodzie. 
Właśnie przeszukuje ale mam ponad 2k linijek do przepatrzenia.

 

 

Znalazłem, zobaczymy czy działa:

#1.

new bool:OnNVGToggle[33];

#2.

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")

#3.

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav") && is_user_alive(id))
	{
		OnNVGToggle[id] = true; 
		
		client_print(id, print_center, "Nanowizja wlaczona")
		
		client_cmd(id, "spk cry/nanovision");
		new mode_changed = CreateMultiForward("mode_changed",ET_IGNORE,FP_CELL)
		new g_return
		ExecuteForward(mode_changed,g_return, id);
		DestroyForward(mode_changed);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav") && is_user_alive(id))
	{
		OnNVGToggle[id] = false; 
		
		client_print(id, print_center, "Nanowizja wylaczona")

		new mode_changed = CreateMultiForward("mode_changed",ET_IGNORE,FP_CELL)
		new g_return
		ExecuteForward(mode_changed,g_return, id);
		DestroyForward(mode_changed);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	
	
	return FMRES_IGNORED;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.03.2014 11:56

Witam,

Robię klasę i potrzebuję do niej sprawdzenia czy gracz ma włączony noktowizor.

Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Szukałem na forum i znalazłem tylko jeden temat ale nie znalazłem nic konkretnego.

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.03.2014 11:57

Sprawdzaj po dźwięku w EmitSound

 

 

Sprawdź mojego moda w Inne Mody->Nowości->Crysis 2 Mod

 

Tam mam wykrywanie włączenia i wyłączenia noktowizora :)


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.03.2014 14:42   Najlepsza odpowiedź

A nie mogłbyś pomóc ? Łatwiej Ci będzie znaleźć w swoim kodzie. 
Właśnie przeszukuje ale mam ponad 2k linijek do przepatrzenia.

 

 

Znalazłem, zobaczymy czy działa:

#1.

new bool:OnNVGToggle[33];

#2.

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")

#3.

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav") && is_user_alive(id))
	{
		OnNVGToggle[id] = true; 
		
		client_print(id, print_center, "Nanowizja wlaczona")
		
		client_cmd(id, "spk cry/nanovision");
		new mode_changed = CreateMultiForward("mode_changed",ET_IGNORE,FP_CELL)
		new g_return
		ExecuteForward(mode_changed,g_return, id);
		DestroyForward(mode_changed);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav") && is_user_alive(id))
	{
		OnNVGToggle[id] = false; 
		
		client_print(id, print_center, "Nanowizja wylaczona")

		new mode_changed = CreateMultiForward("mode_changed",ET_IGNORE,FP_CELL)
		new g_return
		ExecuteForward(mode_changed,g_return, id);
		DestroyForward(mode_changed);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Danny OK edytował ten post 08.03.2014 14:53

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych