Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać grabarzowi expa za wskrzeszenie?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 hagovsky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kluszkowce
Offline

Napisano 07.03.2014 06:46

Tak jak w temacie, moje pytanie brzmi jak dodać grabarzowi expa za wskrzeszenie. Klasę juz mam zrobioną.

Nazwa: Grabarz
Opos: Może wskrzeszac zmarlych. Co 10s regeneruje mu się 10 hp.

Jeśli trzeba wsadze kod sma.

Proszę o pomoc.
Za wskrzeszenie swojego: 20 expa
Wroga: 10 expa
Max wskrzeszen na runde: 10
Reszta standard.
  • +
  • -
  • 0

#2 Marcinox

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 07.03.2014 09:44

Daj kod sma


:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#3 Darks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.03.2014 14:13

Daj kod sma

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

native cod_add_wskrzes(id, ile)

#define TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada dwie apteczki";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_think("medkit","MedkitThink");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_task(10.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
    ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
    cod_add_wskrzes(id, 1)
    ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
    cod_add_wskrzes(id, 0)
    ma_klase[id] = false
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
        
    ilosc_apteczek_gracza[id]--;
    
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
    
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
    
    
    entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
    set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
    drop_to_floor(ent);
    
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;
    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {        
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
        
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
            
            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;
            
            new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);    
        }
        
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
        
    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
                    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
        
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();
    
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_disconnect(id)
{
    new ent = -1
    while((ent = find_ent_by_class(ent, "medkit")))
    {
        if(entity_get_int(ent, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
    }
}

public Spawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(ma_klase[id])
    {
        cod_add_wskrzes(id, 1)
        ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WyszkolenieSanitarne(id)
{
    id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
    
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(ma_klase[id])
    {
        set_task(10.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
        
        if(is_user_alive(id))
        {
            new cur_health = get_user_health(id);
            new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
            new new_health = cur_health+10<max_health? cur_health+10: max_health;
            set_user_health(id, new_health);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
    
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych