witam wie ktoś jak zrobić aby zamiast normalnych strzałów leciały kulki z paintballa?
nie dawajcie mi paintballa bo tego nie szukam, chce aby zamiast naboi lecialy kulki tylko tyle:D
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.03.2014 15:08
witam wie ktoś jak zrobić aby zamiast normalnych strzałów leciały kulki z paintballa?
nie dawajcie mi paintballa bo tego nie szukam, chce aby zamiast naboi lecialy kulki tylko tyle:D
Napisano 06.03.2014 15:17
Naboje w cs'ie bez odpowiedniego pluginu dolatują natychmiast, więc i tak byś tych kulek nie widział (może przy "uderzeniu" w gracza/ścianę byłyby widoczne?)
Chyba, że o czymś nie wiem albo są jacyś magicy co widzą jak leci amunicja
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 06.03.2014 15:44
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 06.03.2014 15:45
Napisano 06.03.2014 19:45
Fire rate to ilość strzałów na sekundę, a nie szybkość pocisku. W paintballu da się zrobić lecące kulki, ale nie będzie to pocisk, bo pocisk doleci od razu, a kulka będąca tylko animacją po jakimś czasie.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 06.03.2014 20:16
a można jakoś z paintballa wyciąc kawałek kodu co bedzie odpowiadal za to zeby strzalow nie bylo tylko te kulki?
Napisano 06.03.2014 21:57
a można jakoś z paintballa wyciąc kawałek kodu co bedzie odpowiadal za to zeby strzalow nie bylo tylko te kulki?
Kulki których nikt nie będzie widział i które nie będą zabierały dmg jeżeli będą widoczne? Trochę bez sensu
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 06.03.2014 22:10
Napisano 06.03.2014 22:41
Ale wtedy będą leciały z "opóźnieniem" i nie będą zabijały od razu tylko jak dolecą i dotkną gracza, bez opóźnienia lotu ich nie zobaczysz, możesz ewentualnie użyć kawałku kodu z realmoda (smugi po nabojach które przez chwile się utrzymują w "powietrzu"), można by zrobić zamiast smug kulki (chyba wystarczy tylko podmiana modeli?)
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 06.03.2014 23:06
Użytkownik P@TrOl edytował ten post 06.03.2014 23:08
Napisano 07.03.2014 11:53
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 07.03.2014 14:52
Napisano 09.03.2014 02:17
Napisano 09.03.2014 09:44
Sma z tego tematu http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/
Trzeba wyczyścić z tego modele i kilka innych rzeczy i zostawić sam kod lotu kulki, cvarem możesz zwiększyć szybkość lotu kulki
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 09.03.2014 14:15
był by ktos tak dobry i zrobil to bo jakos nie udaje mi sie
Napisano 15.03.2014 01:15
Jeśli chcesz gotowy plugin napisz temat w odpowiednim dziale. Nie chce mi sie wierzyć, że Ci się nie udaje, bo byś chociaż problem opisał co Ci nie wychodzi, nawet palcem nie kiwnąłeś pewnie.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych