Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kulki z paintballa zamiast naboi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2014 15:08

witam wie ktoś jak zrobić aby zamiast normalnych strzałów leciały kulki z paintballa?

nie dawajcie mi paintballa bo tego nie szukam, chce aby zamiast naboi lecialy kulki tylko tyle:D


  • +
  • -
  • 0

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 06.03.2014 15:17

Naboje w cs'ie bez odpowiedniego pluginu dolatują natychmiast, więc i tak byś tych kulek nie widział (może przy "uderzeniu" w gracza/ścianę byłyby widoczne?)

Chyba, że o czymś nie wiem albo są jacyś magicy co widzą jak leci amunicja xD


  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2014 15:44

tzn. słyszałem że można też szybkość broni zmienić więc by zadziałało chyba:D
http://amxx.pl/topic...e-rate-control/ więc czekam na propozycje wasze

Użytkownik P@TrOl edytował ten post 06.03.2014 15:45

  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.03.2014 19:45

Fire rate to ilość strzałów na sekundę, a nie szybkość pocisku. W paintballu da się zrobić lecące kulki, ale nie będzie to pocisk, bo pocisk doleci od razu, a kulka będąca tylko animacją po jakimś czasie.


  • +
  • -
  • 2

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2014 20:16

a można jakoś z paintballa wyciąc kawałek kodu co bedzie odpowiadal za to zeby strzalow nie bylo tylko te kulki?


  • +
  • -
  • 0

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 06.03.2014 21:57


a można jakoś z paintballa wyciąc kawałek kodu co bedzie odpowiadal za to zeby strzalow nie bylo tylko te kulki?

 

Kulki których nikt nie będzie widział i które nie będą zabierały dmg jeżeli będą widoczne? Trochę bez sensu


  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#7 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2014 22:10

Nieno taki kawałek odpowiedzialny za te kulki które zabijają
  • +
  • -
  • 0

#8 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 06.03.2014 22:41

Ale wtedy będą leciały z "opóźnieniem" i nie będą zabijały od razu tylko jak dolecą i dotkną gracza, bez opóźnienia lotu ich nie zobaczysz, możesz ewentualnie użyć kawałku kodu z realmoda (smugi po nabojach które przez chwile się utrzymują w "powietrzu"), można by zrobić zamiast smug kulki (chyba wystarczy tylko podmiana modeli?)


  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#9 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2014 23:06

No tak bym Chciał ze wolniej lecą jak dotkną to zabiją. Pomógł byś?

Edit zobaczę jutro z podmiana z real moda Ale wolał bym aby to było z paintballa tylko niewiem która część tam za to odpowiada

Użytkownik P@TrOl edytował ten post 06.03.2014 23:08

  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.03.2014 11:53

Ciężko jest wyeliminować sam strzał z broni, byś musiał go wykluczyć całkiem albo zmienić damage na 0. Następnie wyrzucać przed siebie model kulki w stronę w którą celujesz z pożądaną prędkością.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#11 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2014 14:52

To czyli co trzeba wyciągnąć z paintballa?
  • +
  • -
  • 0

#12 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2014 02:17

Rifresz
  • +
  • -
  • 0

#13 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Online

Napisano 09.03.2014 09:44

Sma z tego tematu  http://amxx.pl/topic...ntball-gun-mod/

Trzeba wyczyścić z tego modele i kilka innych rzeczy i zostawić sam kod lotu kulki, cvarem możesz zwiększyć szybkość lotu kulki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#14 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2014 14:15

był by ktos tak dobry i zrobil to bo jakos nie udaje mi sie


  • +
  • -
  • 0

#15 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 15.03.2014 01:15

Jeśli chcesz gotowy plugin napisz temat w odpowiednim dziale. Nie chce mi sie wierzyć, że Ci się nie udaje, bo byś chociaż problem opisał co Ci nie wychodzi, nawet palcem nie kiwnąłeś pewnie.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych