Witam,
Czy można zrobić aby wróg w odległości 250u od nas został naświetlony (poświata)?
Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).
Pozdrawiam, Danny!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.03.2014 13:25
Witam,
Czy można zrobić aby wróg w odległości 250u od nas został naświetlony (poświata)?
Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).
Pozdrawiam, Danny!
Battlefield 2 Exp Mod
Napisano 05.03.2014 13:51
Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).
Oczywiście że tak
Napisano 05.03.2014 14:09
Od siebie dodam że przydatne będzie tu AddToFullPack
Napisano 06.03.2014 17:34
A może łatwiej będzie jak ktoś mi poda kod aby widać było niewidzialnych w promieniu 250u. Ale tylko gracz który ma item.
Battlefield 2 Exp Mod
Napisano 07.03.2014 22:59 Najlepsza odpowiedź
Nie bawiłem się nigdy w FullPacka ;d
Testnij:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> new const Float:fGlowDistance = 250.0; new const Float:fColorGlow[3] = { 0.0, 255.0, 0.0 } public plugin_init() { register_plugin("x", "v1.01", "ja") register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPackPost", 1); } public fwdAddToFullPackPost(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if( !gbHasItem[host] || !player ) return FMRES_IGNORED; static Float:vOrigin[3], Float:vOriginEnt[3]; pev(host, pev_origin, vOrigin); pev(ent, pev_origin, vOriginEnt); if( get_distance_f(vOrigin, vOriginEnt) <= fGlowDistance ) { set_es(es, ES_RenderColor, fColorGlow); set_es(es, ES_RenderMode, kRenderGlow); set_es(es, ES_RenderAmt, 16.0); } return FMRES_IGNORED; }
Napisano 08.03.2014 11:43
Geniusz Dzięki wielkie. A tyle się z tym męczyłem.
Battlefield 2 Exp Mod
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych