Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z cvarami na paintballu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robirat

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.03.2014 22:51

Bez cvarow wklejonych do amxx.cfg wszystko smigalo, ale po wklejeniu caly magazynek kulek leci w 2-3s ;o Wystarczy nacisnac raz i poleci ich z 8 ;/

Moje cvary:

//Paintballgun.amxx
amx_pbgun 1 //(domyślnie 1) - Włącza paintballgun,
amx_pbusp 1 //(domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun,
amx_pbglock 1 //(domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun,
pbgun_color 2 //(domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu],
pbgun_shots 100 //(domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli Twój serwer się psuje lub laguje, //obniża tę wartość),
pbgun_velocity 2000 //domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)),
pbgun_speed 0,08 //(domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem ,
pbgun_life 15 //(domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają "roztegowane".
pbgun_glow ab //(domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa,
pbgun_damage 50 //(domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami,
pbgun_sound 1 //(domyślnie 1) - Dźwięki strzału i uderzenia,
Paintballmod.amxx
amx_pbmod 1 //(domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1",
amx_pbammo 5 // (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje,
amx_pbmoney 1 //(domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy,
amx_pbstrip 1 //(domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane,
amx_pbdm 1 //(domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu,
amx_pbspawnprotect 5 // (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu (0, aby wyłączyć).

Zle cos zrobilem czy o co moze chodzic? Sa ta cvary tylko PB moda oraz PBgun'a. Jesli bedzie trzeba to wrzuce wszystkie.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robirat

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.03.2014 23:06

Znalazlem rozwiazanie...

Do zamkniecia.


  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.03.2014 09:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych