Bez cvarow wklejonych do amxx.cfg wszystko smigalo, ale po wklejeniu caly magazynek kulek leci w 2-3s ;o Wystarczy nacisnac raz i poleci ich z 8 ;/
Moje cvary:
//Paintballgun.amxx amx_pbgun 1 //(domyślnie 1) - Włącza paintballgun, amx_pbusp 1 //(domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun, amx_pbglock 1 //(domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun, pbgun_color 2 //(domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu], pbgun_shots 100 //(domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli Twój serwer się psuje lub laguje, //obniża tę wartość), pbgun_velocity 2000 //domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)), pbgun_speed 0,08 //(domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem , pbgun_life 15 //(domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają "roztegowane". pbgun_glow ab //(domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa, pbgun_damage 50 //(domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami, pbgun_sound 1 //(domyślnie 1) - Dźwięki strzału i uderzenia, Paintballmod.amxx amx_pbmod 1 //(domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1", amx_pbammo 5 // (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje, amx_pbmoney 1 //(domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy, amx_pbstrip 1 //(domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane, amx_pbdm 1 //(domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu, amx_pbspawnprotect 5 // (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu (0, aby wyłączyć).
Zle cos zrobilem czy o co moze chodzic? Sa ta cvary tylko PB moda oraz PBgun'a. Jesli bedzie trzeba to wrzuce wszystkie.