Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Błędy] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money") EventPlayerSpawn (line 122)


Najlepsza odpowiedź Warjat, 01.04.2014 17:01

dodałem 

if(is_user_connected(id))

i na obecną chwilę nie ma błędów mimo że jest problem z 

L 04/01/2014 - 17:31:46: Invalid player id 0
L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx")
L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX]    [0] Untitled.sma::fwHamTakeDamage (line 366)

To co podałem wyżej to także mam z tym błąd 

public fwHamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5) // tutaj problem
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
		return HAM_HANDLED
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2014 20:59

public EventPlayerSpawn( id )
{
	new health
	new newhealth
	new money
	new newmoney
	new armor
	new newarmor
	
	money = cs_get_user_money(id)
	newmoney = money + (PLEVEL[ id ] * 100)
	cs_set_user_money( id, newmoney)
	
	if( PLEVEL[ id ] <= 25 )
	{
		health = get_user_health( id )
		newhealth = health + (PLEVEL[ id ])
		set_user_health( id, newhealth )
	}
	else
	{
		health = get_user_health( id )
		newhealth = 125
		
		armor = get_user_armor( id )
		newarmor = armor + ((PLEVEL[ id ]) - 25)
		set_user_armor( id, newarmor )
		set_user_health( id, newhealth )
	}
}

Czy może ktoś powiedzieć jak to naprawić bądź czy ktoś mi to naprawi ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.03.2014 21:40

Dodaj:

#include <cstrike>

  • +
  • -
  • 0

#3 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2014 21:54

Posiadam taką bibliotekę w silniku (jest już aktywna/dodana)


Użytkownik Warjat edytował ten post 04.03.2014 21:55

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.03.2014 21:16

sprawdz czy newmoney jest wieksze lub rowne 16000. Jesli tak to ustaw graczowi 16k, jesli nie to ustaw mu newmoney.
Moze to jest powod.
  • +
  • -
  • 0

#5 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2014 20:12

Tzn ogółem to jest tak że jak gracz co lvl ma + xxx $ gotówki Czyli na spawnie mając 10 lv będzie miał ponad 16k $ czyli np na starcie bd miał powiedzmy 20k

 

Jak coś to jest ten mod : http://amxx.pl/topic...98-surf-xp-mod/

 

Od początku jest tam błąd w tym + jeszcze jeden jest bo z bronią błąd 

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx")
[AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
[AMXX]    [0] SurfXPMod.sma::fwHamTakeDamage (line 346)

Jak widać oryginalnie już jest błąd w paczce 

 

Up jak wiesz o co chodzi to bardzo proszę o pomoc 


  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.03.2014 20:23

Może trzeba sprawdzić, czy gracz jest żywy przy spawnie? Zdarzają się takie przypadki, że gracz nie zdąży się zrespić, czy coś takiego. Ponadto, nie wiem, jak działa PLEVEL, ale warto by było zrobić warunek, że max pieniądze mogą wynosić 16000$ i, że jeżeli newmoney będzie wynosiło mniej niż 0 to ustawić je na 0.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2014 13:58

A odnośnie broni co zrobić ? 


  • +
  • -
  • 0

#8 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.03.2014 19:08

A w jaki sposób dodać warunek żeby kasa nie przekraczała 16k ? bo na chwilę obecną odnośnie kasy to jest problem z tym że jak mam 10k to w następnej rundzie mam 20k powiedzmy i w tym jest problem z tego co opisałeś wyżej 


  • +
  • -
  • 0

#9 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2014 17:59

Przykładowy warunek na nie przekraczanie 16 tys.
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);


U cb powinien wyglądać tak:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);

  • +
  • -
  • 0

#10 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 21.03.2014 23:28

Wszyscy piszą to to i tamto, a nikt nie pofatygował się sprawdzić, że brakuje tu ewidentnie sprawdzanie czy "id" żyje... Zatem przed tym wszystkim, należy dodać: is_user_alive(id), bo widocznie na spawnie gracza próbujesz dodać graczowi kasę, który nie jest żywy lub podłączony do serwera...

 

Najbardziej Drago36 mnie rozbawiłeś i tym "brakiem" biblioteki cstrike. Ponieważ tu nie chodzi o kompilację pluginu...


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 21.03.2014 23:29


#11 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2014 18:33

Wszyscy piszą to to i tamto, a nikt nie pofatygował się sprawdzić, że brakuje tu ewidentnie sprawdzanie czy "id" żyje... Zatem przed tym wszystkim, należy dodać: is_user_alive(id), bo widocznie na spawnie gracza próbujesz dodać graczowi kasę, który nie jest żywy lub podłączony do serwera...
Najbardziej Drago36 mnie rozbawiłeś i tym "brakiem" biblioteki cstrike. Ponieważ tu nie chodzi o kompilację pluginu...

Nic nie wniosłeś do tematu. Jakbyś czytał ze zrozumieniem to "Wielkie Jol" już o tym wspomniał.
A co do mojego postu, niestety za szybko przeczytałem temat i myślałem, że są to problemy przy kompilacji za co wielce przepraszam wszystkich, którzy się "rozbawiają" i mają spinę.
  • +
  • -
  • 0

#12 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 22.03.2014 21:47

Wiem że napisał, ale ja to rozbudowałem i podsumowałem.

 

W dodatku zastosuj się do zasady netykiety (odnośnie cytowania postów).

 

Pozdrawiam 



#13 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.03.2014 00:08

Gdzie to dodać ? 

 

Przykładowy warunek na nie przekraczanie 16 tys.

cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);


U cb powinien wyglądać tak:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);

 


  • +
  • -
  • 0

#14 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.03.2014 15:46

Wiem że napisał, ale ja to rozbudowałem i podsumowałem.

Wszyscy piszą to to i tamto, a nikt nie pofatygował się sprawdzić, że brakuje tu ewidentnie sprawdzanie czy "id" żyje...

 

 

A co do tematu:

 

 

Gdzie to dodać ? 

 

Przykładowy warunek na nie przekraczanie 16 tys.

cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);


U cb powinien wyglądać tak:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);

 

 

 

Na początku masz:

public EventPlayerSpawn( id )
{
	new health
	new newhealth
	new money
	new newmoney
	new armor
	new newarmor
	
	money = cs_get_user_money(id)
	newmoney = money + (PLEVEL[ id ] * 100)
	cs_set_user_money( id, newmoney)

Czyli zamiast tego:

	cs_set_user_money( id, newmoney)

Daj:

        cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);

Nie wiem czy to pomoże, ale chciałeś ten warunek.


  • +
  • -
  • 0

#15 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.03.2014 16:33

Kurcze dalej jest ten sam błąd 

 

Może macie jakieś inne rozwiązania ?

 

i przepraszam że tak długo ale miałem problemy z netem


  • +
  • -
  • 0

#16 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 01.04.2014 13:53

Sprawdź z fakemetą dawanie pieniędzy. Jak dobrze pamiętam coś takiego było


  • +
  • -
  • 1

#17 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2014 17:01   Najlepsza odpowiedź

dodałem 

if(is_user_connected(id))

i na obecną chwilę nie ma błędów mimo że jest problem z 

L 04/01/2014 - 17:31:46: Invalid player id 0
L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx")
L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX]    [0] Untitled.sma::fwHamTakeDamage (line 366)

To co podałem wyżej to także mam z tym błąd 

public fwHamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5) // tutaj problem
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
		return HAM_HANDLED
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#18 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 01.04.2014 17:06

Zrób to samo w tym przypadku.



#19 Warjat

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2014 17:23

	if(!is_user_connected(attacker)) 
		return HAM_IGNORED

Dodałem coś takiego i nie sypie błędami 

 

Podałem rozwiązanie bo myślę że komuś się przyda 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych