Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

Zp_lightingprośba o przerobienie

biohazard

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sylwekukf

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:ukf
Offline

Napisano 02.03.2014 14:51

witam. prośba, byłby ktoś w stanie przerobić  plugin do ZP --> zp50_effects_lighting  tak aby działał na bioz hazardzie 2.0 ?  sma w zalczaniku . z gory dziekuje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 19.03.2014 21:57

Jeśli ktoś chce przenieść efekt błyskawicy z Zombie Plague na Biohazard to zebrałem wszystkie pliczki pluginów i potrzebnych bibliotek oraz dźwięki.

 

W archiwum zachowana struktura folderów plugins, scripiting, configs i sound.

 

Dopisujemy do plugins ini w kolejności takiej:

amx_settings_api.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_effects_lighting.amxx

CVARY

zp_lighting "d"  // jasność błyskawicy (lecz jak dla mnie zmienia jasność na mapie)
zp_thunder_time "30"  // częstotliwość błysków w sekundach
zp_triggered_lights "1"  // jakaś zamiana świateł na mapie ??

Załączone pliki


Użytkownik Sooldierr edytował ten post 19.03.2014 21:58

  • +
  • -
  • 0

#3 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 20.03.2014 12:55

Kompletna bzdura to wyżej. Trzeba byłoby przerobić na biohazard całkowicie ten plugin, zajmę się tym w wolnym czasie.



#4 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 21.03.2014 22:44

Sprawdzałeś że się taknwypowiadasz? Działać działa. Owszem lepiej jest przerobić i zoptymalizować bo co ma korzystać z pośrednich bibliotek i plików zp.
  • +
  • -
  • 0

#5 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 21.03.2014 23:09

Nie powiedziałem, że nie będzie działać, lecz w takiej formie nie powinno to być i już. Sam przerabiałem kiedyś do biohazardu ten plugin, działał świetnie, ale kod zapodziałem.



#6 sylwekukf

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:ukf
Offline

Napisano 24.03.2014 23:12

bylbym wdzieczny za odszukanie kodu


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych