Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z monetami do cod moda


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 tYR!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 26.02.2014 22:44

Witam, mam maly problem z pluginem: http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

Otoz wszystko dziala normalnie, dopoki po restarcie serwera dwie osoby (testowane w dwie osoby) maja laczna ilosc monet (monety jednej + drugiej osoby, sprzed restaru).

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>


#define PLUGIN "Monety"
#define AUTHOR ""
#define VERSION "1.1.1"


#define TASK_SHOW_COINS 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G


enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage };


new player_auth[33][64];
new player_coins[33];
new bool:player_vip[33];


new sync_hud_obj;


new pcvar_coins[events];
new pcvar_coins_vip[events];
new cvar_coins[events];
new cvar_coins_vip[events];


new pcvar_coins_minplayers;
new pcvar_coins_ff;
new cvar_coins_minplayers;
new cvar_coins_ff;


new pcvar_savetype;
new vault;


public plugin_init()
{ 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);


register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");


sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();


pcvar_coins_ff =  register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");


pcvar_coins[kill] =  register_cvar("cod_coins_kill", "1");
pcvar_coins_vip[kill]  =  register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hs]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3");
pcvar_coins_vip[kill_hs]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6");


pcvar_coins[planted] =  register_cvar("cod_coins_planted", "1");
pcvar_coins_vip[planted] =  register_cvar("cod_coins_planted_vip", "2");
pcvar_coins[defused]  =  register_cvar("cod_coins_defused", "1");
pcvar_coins_vip[defused]  =  register_cvar("cod_coins_defused_vip", "2");


pcvar_coins[rescue_hostage] =  register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1");
pcvar_coins_vip[rescue_hostage] =  register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "2");
pcvar_coins[kill_hostage] =  register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "2");
pcvar_coins_vip[kill_hostage]  =  register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "1");


pcvar_coins_minplayers =  register_cvar("cod_coins_minplayers", "2");


pcvar_savetype  =  get_cvar_num("cod_savetype");


vault = nvault_open("monety");
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}


public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);
} 


public client_authorized(id)
{
RemoveCoins(id);


switch(pcvar_savetype)
{
case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
}


if(get_user_flags(id) & VIP)
player_vip[id] = true;
else 
player_vip[id] = false;


LoadCoins(id);
}


public client_connect(id)
LoadCoins(id);


public client_disconnect(id)
{
SaveCoins(id);
RemoveCoins(id)
}


public plugin_end()
nvault_close(vault);


// /-----------\ //
// |RESET MONET| //
// \-----------/ //


public RemoveCoins(id)
{
player_coins[id] = 0;
player_vip[id] = false;
}


// /--------------\ //
// |ZLICZNIE MONET| //
// \--------------/ //


public EnemyKilled()
{
cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
return;


new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3);


if(kid == vid)
return;


cvar_coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff) 


if(cvar_coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;


cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]);
cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]);
cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]);
cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]);


if(player_vip[kid])
{
if(hs)
player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs];
else
player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill];
}
else
{
if(hs)
player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs];
else
player_coins[kid] += cvar_coins[kill];
}
}


public BombPlanted(id)
{
cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
return;


cvar_coins[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins[planted]);
cvar_coins_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[planted]);


if(player_vip[id])
player_coins[id] += cvar_coins_vip[planted];
else
player_coins[id] += cvar_coins[planted];
}


public BombDefused(id)
{
cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
return;


cvar_coins[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins[defused]);
cvar_coins_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[defused]); 


if(player_vip[id])
player_coins[id] += cvar_coins_vip[defused];
else
player_coins[id] += cvar_coins[defused];
}


public HostageRescued(id)
{
cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
return;


new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);


new id = get_user_index(name);


cvar_coins[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[rescue_hostage]);
cvar_coins_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[rescue_hostage]);


if(player_vip[id])
player_coins[id] += cvar_coins_vip[rescue_hostage];
else
player_coins[id] += cvar_coins[rescue_hostage];
} 


public HostageKilled(id) 
{
cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
return;


new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);


new id = get_user_index(name);


cvar_coins[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hostage]);
cvar_coins_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hostage]);


if(player_vip[id])
player_coins[id] -= cvar_coins_vip[kill_hostage];
else
player_coins[id] -= cvar_coins[kill_hostage];
} 


// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //


public ShowCoins(id)
{
id -= TASK_SHOW_COINS;


if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
return;
}


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n[Monety: %i]", player_coins[id]);
}


public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_SHOW_COINS))
set_task(0.1, "ShowCoins", id + TASK_SHOW_COINS, _, _, "b");
}


// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //


public SetCoins(id, wartosc)
{
player_coins[id] = wartosc
}


public GetCoins(id)
return player_coins[id];


// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //


public SaveCoins(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);


return;
}


public LoadCoins(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);


replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");


new temp_player_coins[33];
parse(vaultdata, temp_player_coins, 32);


player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins);


return;
} 


// /-----------------\ //
// |ZEBY BYLO LADNIEJ| //
// \-----------------/ //


public bomb_planted(planter) 
{
BombPlanted(planter);
}


public bomb_defused(defuser)
{
BombDefused(defuser);
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 tYR!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 01.03.2014 18:09

Poradziłem sobie, można zamknąć. 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych