Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Efektywna metoda ożywiania graczy po połączeniu z serverem


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 26.02.2014 20:09

ad 1. Nie powinny się wykonywać, ale żeby mieć 100% pewności nie pozostaje nic tylko sprawdzić. Jakiś ciulowo napisany plugin może mieć na to wpływ i wykonywać takie eventy

 

ad 2. 17995 ładnie odpowiedział, użyj eventu zmiany drużyny, który wywoła się też po wybraniu drużyny i modelu. Jeśli chcesz wymusić konkretną drużynę na graczach, użyj putinserver i zablokuj wyświetlanie menu wyboru drużyny.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 26.02.2014 19:35

Witam

Dzisiaj mam do Was 2 pytania:

 

1. Czy w czasie łączenia się z serverem oraz po wejściu na niego (dołączenie do drużyny) wywołuje się event Ham_Killed, czy coś w tym stylu?

 

2. Chcę, aby gracz po połączeniu się z serverem automatycznie się odradzał, gdyż nieraz zachodzi sytuacja, że dołączy on do drużyny i jest martwy. Myślałem o tasku w client_connect, ale na server może wejść nowy gracz i dopiero pobierać pliki, lub osoba ze słabym łączem, a task mógłby trwać +/- 5 sekund. Szukam teraz jak najefektywniejszego, a zarazem prawidłowo funkcjonującego, rozwiązania mojego małego problemu :)

 

Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi i pozdrawiam!


  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 26.02.2014 19:37

is_user_connected

is_user_alive

 

? :P


  • +
  • -
  • 1

#3 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.02.2014 19:39

Event na zmianę drużyny: http://amxx.pl/topic...zmiany-druzyny/

Ożywianie gracza: https://forums.allie...ead.php?t=76179


  • +
  • -
  • 2

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 26.02.2014 19:46

2. Możesz użyć client_putinserver i ustawić taska ze sprawdzaniem, czy gracz jest w jakiejś drużynie


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.02.2014 20:09   Najlepsza odpowiedź

ad 1. Nie powinny się wykonywać, ale żeby mieć 100% pewności nie pozostaje nic tylko sprawdzić. Jakiś ciulowo napisany plugin może mieć na to wpływ i wykonywać takie eventy

 

ad 2. 17995 ładnie odpowiedział, użyj eventu zmiany drużyny, który wywoła się też po wybraniu drużyny i modelu. Jeśli chcesz wymusić konkretną drużynę na graczach, użyj putinserver i zablokuj wyświetlanie menu wyboru drużyny.


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 26.02.2014 21:03

Hmm ciekawe. Wytestuję i dam znać czy działa


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych