Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dodanie warunku do while


Najlepsza odpowiedź Ogen Dogen, 26.02.2014 16:28

new mapa[32];
get_mapname(mapa,31);
while((equal(g_mapName[a], nextMap) || isInMenu(g_mapName[a])) && (error_cnt < 100) && (equal(mapa,"de_nuke") || equal(mapa,"de_dust2"))

// edit , tak jest optymalniej ;)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.02.2014 16:08

Witam.
Chcialbym dodac warunek do tego:
while((equal(g_mapName[a], nextMap) || isInMenu(g_mapName[a])) && (error_cnt < 100))
Jak dodac do tego warunek: jesli mapa to de_nuke albo dd2.
  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 26.02.2014 16:28   Najlepsza odpowiedź

new mapa[32];
get_mapname(mapa,31);
while((equal(g_mapName[a], nextMap) || isInMenu(g_mapName[a])) && (error_cnt < 100) && (equal(mapa,"de_nuke") || equal(mapa,"de_dust2"))

// edit , tak jest optymalniej ;)


  • +
  • -
  • 2

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych