Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie klasy Assasinklasa

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 c0sa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 25.02.2014 18:20

Witam proszę o przerobienie klasy assasin tak aby mial  1/1 z PPM

Załączone pliki


Użytkownik c0sa edytował ten post 25.02.2014 18:22

  • +
  • -
  • 0

#2 c0sa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 25.02.2014 18:21

Tutaj dla ułatwienia dam wam klase komandosa w której działa 1/1 z PPM  ... UP


  • +
  • -
  • 0

#3 Cytrynowy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 25.02.2014 18:33

Przecież ta klasa ma już 1/1 ppm :)


Użytkownik Cytrynowy edytował ten post 25.02.2014 18:33

  • +
  • -
  • 0

#4 c0sa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 25.02.2014 18:34

tak może i ma ale chyba nie działa bo robiłem na generatorze a z tego co wiem to tam nie działa :)))

 


  • +
  • -
  • 0

#5 Cytrynowy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 25.02.2014 20:12

Więc masz nie z generatora ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin [Premium]";
new const opis[]    = "1/1 z PPM ,15/255 widocznosci na nozu i 2 podskoki w powietrzu";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#6 Zazdrosny

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:103
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2014 11:52

Prośby o modyfikacje piszemy w tym dziale: http://amxx.pl/forum...ikówklasperków/


b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 Forum

 

Poszukuje Adminów na serwer jak i moderatorów na forum. Chętni pisać na PW lub GG !

 
 
 

#7 c0sa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 26.02.2014 14:00

ok ide zobaczyć czy działa jak działa to leci +

// sory że nie w tym dziala ,proszę o przeniesienie


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych