Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Blokowanie Scout/AWP do końca mapy

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 UrVis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.02.2014 11:01

Witam, przedstawiam plugin który blokuje scouta oraz awp w pierwszej rundzie, chcę ten plugin przerobić żeby scout i awp były blokowane od pierwszej rundy do końca mapy. Da rade?

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new bool: firstRound = false;
new bool: firstRoundChecked = false;

public plugin_init()
{
       register_plugin( "AWP & SCOUT BLOKADA W PIERWSZEJ RUNDZIE ", "1.0", "NafukanY" );
    
    register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0
    register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0

    register_event( "CurWeapon", "pCurWeapon", "be", "1=1" ); // 2
    
    register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1
    register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3
}

/* 1 */
public pRoundStart()
{
    if ( firstRound )
    {
        firstRoundChecked = true;
        firstRound = false;
    }
}

/* 2 */
public pCurWeapon(id)
{
    if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_AWP ) )
        fm_strip_user_gun( id, CSW_AWP );
}
public pCurWeapon(id)
{
    if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_SCOUT ) )
        fm_strip_user_gun( id, CSW_SCOUT );
}

/* 3 */
public pRoundEnd()
{
    if ( firstRoundChecked )
    {
        firstRound = false;
        firstRoundChecked = false;
    }
}

/* 0 */
public pRestart()
{
    firstRound = true;
    firstRoundChecked = false;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych