Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Modyfikacja paczek na podstawie odznak

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Zgierak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.02.2014 21:25

Jezeli nie ten dział to bardzo proszę moderatora o przeniesienie do odpowiedniego ;)

 

Otóz korzystam z pluginu odznaki_status http://amxx.pl/topic...aki/?hl=odznaki i chciałbym aby ktoś do mojego "paczki.sma" w case3 dodał ze zamiast losowania zdrowia jest losowanie ilosci odznak. Czy jest to mozliwe ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Bonusowe Paczki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "radim edytowal ricO"

new const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
	
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(modelitem);
}


public PoczatekRundy()	
	kill_all_entity("paczka")


public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
		create_itm(vid, 0)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UzyjPaczki(id)
{
	if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	
	switch(random_num(1, 5))
	{
		case 1:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(-5, -30);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "**** ! To trucizna, straciles ^x04%i HP!", losowehp)
		}
		case 2:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(5, 30);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "Uff to tylko apteczka, uleczyles sie o ^x04%i HP!", losowehp)	
		}
		case 3:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(5, 30);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "Uff to tylko apteczka, uleczyles sie o ^x04%i HP!", losowehp)
		}
		case 4:
		{
			ColorChat(id, GREY, "Masz juz perk! Nie mozesz podniesc tej paczki!")	
			if(cod_get_user_perk(id))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
		}
		case 5:
		{
			new losowyexp = random_num(20, 50);
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + losowyexp);
			ColorChat(id, GREY, "Czuje, ze staje sie madrzejszy ! Znalazles ^x04%i XP!", losowyexp)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{       
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
	
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31); 
	
	if(!equali(classname,"paczka")) return FMRES_IGNORED;
	
	if(pev(id,pev_button))
	{
	{
		UzyjPaczki(id)
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
}
return FMRES_IGNORED; 
}
public kill_all_entity(classname[]) {
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0) {
	remove_entity(iEnt)
	iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)		
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Zgierak edytował ten post 22.02.2014 21:26

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych