Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z roundsound i muzyką przy wybuchu bomby!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 27.07.2009 20:08

Witam! Piszę tu gdyż wszyscy gracze mojego serwera skarżą się że roundsound urywa im się zaraz po tym (lub i przed) jak gracze się odrespią. Podobnie mam z muzyką przy wybuchu bomby tyle że ona w ogóle nie leci, ale się ściągała. Proszę was o pomoc! :D


plugins.ini :

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx  ; help command for admin console commands
adminslots.amxx  ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx  ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx  ; console chat commands
antiflood.amxx  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx  ; displays a scrolling message
imessage.amxx  ; displays information messages
adminvote.amxx  ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx  ; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx  ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx  ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx  ; restrict weapons menu
statsx.amxx  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

alt_end_round_sounds.amxx
bcd_hudtimer.amxx
public_rules.amxx
abd.amxx
amx_record.amxx
mapchooser.amxx
ctbombstealer.amxx
loadingsong.amxx
backweapons.amxx
extreme_bancfg.amxx
invisible_spectator.amxx
bomb_explode_3sounds.amxx

amxx.cfg :

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//                 "This server is using AMX ModXnVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"
amx_imessage "This server is using AMX Mod XnVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 1

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 1

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid 
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 0

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0


amx_mapchooser_type "1"  
amx_mapchooser_mapsloc "0"  
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini"
amx_nominfromfile "1"  
amx_maxnominperplayer "2" 
amx_extendmap_max "15" 
amx_extendmap_step "10" 
amx_ext_round_max "1"  
amx_ext_round_step "1" 
amx_ext_win_max "1"
amx_ext_win_step "1"
cbs_drop "1"
cbs_plant "0"
cbs_model "1"
amx_bancfg_delay 10
amx_bancfg_add2modmenu 1



Czy to może być spowodowane tym że niektóre pluginy współgrają ze sobą i powstaje jakiś error? Chcę zaznaczyć że zmiany zauważyłem po wgraniu pliku loading.mp3 i pluginu włączającego muzykę przy wchodzeniu na serwer.



EDIT: Roundsound działa, okazało się że to ten plugin który włącza loading.mp3 przy wchodzeniu na serwer jakoś współdziałał z roundsound. Muzyka 10 sek przed wybuchem bomby dalej nie działa, zaznaczam ze wszystko dobrze zrobiłem! :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.07.2009 22:36

Pliki bomba1.wav, bomba2.wav, bomba3.wav masz w cstrike/sound/misc ?
Może chcesz mp3 ?

Spróbuj tego (załącznik)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.07.2009 18:33

Tak mam bomba1-3 w cstrike/sound/misc tyle że mam je w formacie .mp3, zaraz wszystko sprawdze z twoim plikiem .amxx :]
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.07.2009 18:37

Jak mp3 to masz teraz (załącznik w poście wyżej)
  • +
  • -
  • 0

#5 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.07.2009 18:45

Dobra sprawdze to .mp3, momencik :P

Edit: Nazwy muzyczek to bomba.mp3, bomba1.mp3, bomba2.mp3? Czy jakoś inaczej je trzeba nazwać?

Edit2: Bo właściwie to chce tylko jedną nute (podałem ją w załączniku).

Załączone pliki

  • Załączony plik  bomba.rar   217,82 KB  59 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 28.07.2009 18:47

Edit: Nazwy muzyczek to bomba.mp3, bomba1.mp3, bomba2.mp3? Czy jakoś inaczej je trzeba nazwać?

Pliki bomba1.wav, bomba2.wav, bomba3.wav masz w cstrike/sound/misc
Da się zmienić, lecz zielony dał jedynie .amxx
  • +
  • -
  • 0

#7 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.07.2009 18:49

Dobra zaczne jeszcze raz, plugin pograłem z: http://amxx.pl/topic... ... lode sound

.amxx do plugins, .sma do scripting, do plugins.ini dopisujemy bomb_explode_3sounds.amxx, muzy wrzucamy do sound/misc...

Tak zrobiłem i nie działa, ale teraz dodam że chce by tylko jedna muza odtwarzała się 10 sek przed wybuchem (podałem ją w poście wyżej).

Abes_Ziomal, ten twój plik z wersją .wav i .mp3 nic nie dał, dalej nie działa, czy to wina innego już wgranego pluginu? Możliwe że się pogryzły, ale mało się na tym znam... xD
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.07.2009 19:02

Jak jedna nuta to spróbuj tego:
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=305
  • +
  • -
  • 0

#9 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.07.2009 19:13

Dalej nie idzie, czy to wina jakiegoś innego pluginu? Może 2 pluginy sie pogryzły?
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.07.2009 19:20

Masz ich mało, wyłączaj po kolei i patrz ;>
Tylko najpierw pluginy od bomby
  • +
  • -
  • 0

#11 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.07.2009 19:25

Dobra już poprawiłem, wszystko działa, temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych