Posiadając Knife Ruby//Ninja Ring działa teleport nożem jedna, gdy nacisnę Q broń tak jakby zmienia mi się na inną mimo iż mam nóż(tak jakby chodzi mi o, że tu jest chyba podobnie jak z scout bugiem tyle że tu nie działa) i nie da się już teleportować.
W wyższych wersjach jest to naprawione?? Jeśli tak mniej więcej gdzie szukać tego fragmentu?
Edit: Przepraszam nie ten dział, otworzyłem klika kart i nie tu a w problemach diablo.
Edit2:
Chciałbym dodać że często na mapie de_rats1337 ludzie robią trapa na windzie koło lodówki tak, że nie ma jak tam wyjechać i ty moje pytanie czy da się coś z tym zrobić, dajmy na to coś w kodzie pluginy że po zetknięciu z ruchomymi przedmiotami bełty znikają lub dać im jakieś ograniczenie że po 10 sekundach lotu znikają?
[ Dodano: 01-08-2009, 13:11 ]
public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if (weapon == CSW_KNIFE Lub player_class[id] = Ninja)
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Przepraszam za refresh ale dalej szukam pomocy z tym
Wyżej napisałem jak myślę żeby to knife ruby naprawić.
Tylko nie wiem jak postawić warunek lub.
Wiem, że w wersji 5.9l jest on_knife[id] tylko nie wiem jak do wersji 5.8d wprowadzić to on_knife[id]