mam problem z tekstura decals.wad czyli w VHE tekstury np. drabiny maja niebiesko tlo kotrre w grze powinno byc przezroczyste natomiast ja mam podczas gry czarne?czemu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
decals.wad problem
Temat rozp. Ryuu, 25.07.2009 23:38
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.07.2009 23:38
#2
Napisano 26.07.2009 19:10
Musisz ustawić tryb renderowania na "Solidne", ale wcześniej zamienić w byt func_wall
Ale w decals.wad masz decale a teksture drabiny w innych wadach (głównie halflife.wad)
Ale w decals.wad masz decale a teksture drabiny w innych wadach (głównie halflife.wad)
#3
Napisano 27.07.2009 16:05
ale wczesniej noramlnie robilem drabine z tekstura z decals.wad z niebieskim tlem i w grze nie bylo widac tego niebieskiego a teraz zamiast tego niebieskiego to w grze mam czarne
#4
Napisano 27.07.2009 16:40
To zrób tak jak ci wyżej napisałem
#5
Napisano 27.07.2009 22:05
dobra dziala ale zapomniales dodac o ustawieniu nasycenie na 255 bo inaczej jest niewidzialne calkiem.
do zamkniecia zbawcicielu ;>
do zamkniecia zbawcicielu ;>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych