Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z sklepem [pb]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 SQubaNy:D

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:czerska
Offline

Napisano 14.02.2014 22:03

Chciałbym o naprawienie grawitacji w sklepie:

 

grawitacja 15000$ (dla kazdego gracza):

 

cvary:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Pb Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
   register_clcmd("say_team /sklep", "Sklep");
     register_clcmd("say /shop", "Sklep");
   register_clcmd("say_team /shop", "Sklep");
}


public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\rSklep \yPaintball \rVIP");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, "Granat Wybuchowy \yKoszt: \r5000$");//1
	menu_additem(menu, "Wyrzutnia Granatow \yKoszt: \r14000$");//2
	menu_additem(menu, "Granat Dymny \yKoszt: \r4000$");//3
	menu_additem(menu, "Super Marker \yKoszt: \r6000$");//4
        menu_additem(menu, "Grawitacja   \yKoszt: \r16000$");//5
	menu_display(id, menu);
	
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 5000)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-5000);
					give_item(id, "weapon_hegrenade") 
					client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Wybuchowy!");
				}
				
			
			else
				client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 14000)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-14000);
					give_item(id, "weapon_flashbang") 
					give_item(id, "weapon_flashbang") 
					client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Wyrzutnie Granatow posiadasz 2 ladunki!");
				}
				
			
			else
				client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 4000)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-4000);
					give_item(id, "weapon_smokegrenade") 
					client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Granat Dymny!");
				}
				
			
			else
				client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
		}
				case 3:
		{
			if(kasa >= 6000)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-6000);
					give_item(id, "weapon_p90") 
					give_item(id, "weapon_primammo");
                                              give_item(id, "weapon_primammo");
					client_print(id, print_chat, "[Sklep] Kupiles Super Marker!");
				}
				
			
			else
				client_print(id, print_chat, "[Sklep] Masz za malo kasy!");
		}
                                case 5:{ 
			new kasa = cs_get_user_money(id)
			new cena = get_pcvar_num(cvar_grav)
			if(kasa<cena){
				ColorChat(id, GREEN, "%d ^x01 nie masz kasy aby kupic ^x03 Grawitacje", prefix);
				return PLUGIN_HANDLED
			}
			else if(!is_user_alive(id)){
				ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01 Musisz zyc aby kupic ^x03 Grawitacje.", prefix);
			}
			else if(get_user_flags(id) == VIPACCESS)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01 Jako ^x03 Vip ^x01 nie potrzebujesz tego !", prefix);
			}
			else {
				cs_set_user_money(id, kasa - cena, 1)
				set_user_gravity(id, 0.95)
				ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01 Kupiles ^x03 Grawitacje !", prefix);
			}
               	
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

plik : http://speedy.sh/EkV...intballshop.sma


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych