Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o przerobienie klasy Danny

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MrPasta

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 14.02.2014 13:23

Czy ktoś by przerobił klase Danny bo nie działa 1/1 z noza ,magazynek za zabicie i nieskonczonosc skokow :)

 

SMA

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "[GoldPremium]Danny";
new const opis[] = "Magazynek za zabicie,hp 30 za zabicie ,nieskonczonosc skokow ,ma 1/1 z kosy i eliminator rorzutu i jest niewidzialny 20/250 poziom niewidzialnosci,40% wiecej obrazen";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;

new bool:ma_klase[33];

new skoki[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}



public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Danny] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	skoki[id] = -1;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	ma_klase[id] = false;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	skoki[id] = 0;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}


public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
		
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = -1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id])
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


boxuvn.gif

 

b_350_20_084469_1DDAEC_FFFFFF_000000.png


#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2014 01:43

Spoiler

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych