Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o poprawienie błędów i skompilowanie VIP'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 `YNRE.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 13.02.2014 21:32

Witam, mam problem ze skompilowaniem vipa.

Tutaj daje SMA:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord, %1)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], bool:hs[33][33], gRound=0,
g_Hudmsg, ioid, m_DeathMsg, m_ScoreAttrib, m_ScoreInfo,
m_ScreenFade, maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33],
sprSkull, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const spawnEntString[2][]={
    "info_player_start",
    "info_player_deathmatch"
};

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    g_Array=ArrayCreate(64,32);
    for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
        register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
    }
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
    g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
    register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killedPre", 0);
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "traceAttack", 1);
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
    new g_Name[64];
    get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new szName[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
        
        if(equal(g_Name, szName)){
            return 0;
        }
    }
    ArrayPushString(g_Array,g_Name);
    set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
    ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Patologiczny VIP %s wbija na serwer !",g_Name);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
    new Name[64];
    get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new g_Name[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        if(equal(g_Name,Name)){
            ArrayDeleteItem(g_Array,i);
            break;
        }
    }
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            CmdStartPreVip(id, uc_handle);
        }
    }
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
        --skoki[id];
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id,pev_velocity,velocity);
    } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
        skoki[id] = 2;
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    skoki[id]=2;
    show_vip_menu(id);
    new g_Model[64];
    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
    cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public event_new_round(){
    ++gRound;
}
public GameCommencing(){
    gRound=0;
}
public plugin_cfg(){
    maxPlayers=get_maxplayers();
    m_ScreenFade=get_user_msgid("ScreenFade");
    m_DeathMsg=get_user_msgid("DeathMsg");
    m_ScoreAttrib=get_user_msgid("ScoreAttrib");
    m_ScoreInfo=get_user_msgid("ScoreInfo");
}
public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public show_vip_menu(id){
    menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
    menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
    new bool:active=false, num=-1;
    menu_additem(menu,"\d(\w1000\y$\d) \wZestaw pierwszej rundy (CT i TT)","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\d(\w3569\y$\d) \wZestaw dla antyterrorysty (CT)","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\d(\w3569\y$\d) \wZestaw dla terrorysty (TT)","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\d(\w5969\y$\d) \wZestaw snajperski (CT i TT)","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\d(\w2269\y$\d) \wZestaw lekki dla terrorysty (TT)","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    menu_additem(menu,"\d(\w2269\y$\d) \wZestaw lekki dla antyterrorysty (CT)","",0,menu_callback_handler);
    if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
        active=true;
    }
    if(active){
        menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
        menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\y[CS-Patologia] Menu VIP'a by `smile. v1.45b");
        menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
        menu_display(id, menu);
    } else {
        menu_destroy(menu);
    }
}
public menu_1_handler(id){
}
public menu_2_handler(id){
}
public menu_3_handler(id){
}
public menu_4_handler(id){
}
public menu_5_handler(id){
}
public menu_6_handler(id){
}
public menu_callback(id, menu, item){
    return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public ShowVips(id){
    new g_Name[64],g_Message[192];
    
    new g_Size=ArraySize(g_Array);
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
        
        if(i == g_Size - 1){
            add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
        }
        else{
            add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
        }
    }
    ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
    if(g_Vip[id]){
        new szName[64];
        get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
        
        new Name[64];
        get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
        
        if(!equal(szName,Name)){
            ArrayPushString(g_Array,szName);
            
            new g_Size=ArraySize(g_Array);
            new g_Name[64];
            for(new i = 0; i < g_Size; i++){
                ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
                
                if(equal(g_Name,Name)){
                    ArrayDeleteItem(g_Array,i);
                    break;
                }
            }
        }
    }
}
public plugin_end(){
    ArrayDestroy(g_Array);
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
        
        new szPrefix[64] = "^x04[Patologiczny VIP]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
        }
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
    }
}
public bomb_defused(id){
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
    }
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
    precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
    sprSkull=precache_model("sprites/skull.spr");
}
public RoundEnd(){
    for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
        if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
            cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
        }
    }
}
public recharge(id){
    new wid=get_user_weapon(id);
    if(wid){
        new weaponname[32], weid;
        get_weaponname(wid, weaponname, 31);
        weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
        if(weid){
            cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
        }
    }
}
public traceAttack(vid, aid, Float:dmg, Float:dir[3], ptr, dmgbits){
    if(IsPlayer(aid)){
        hs[aid][vid]=bool:(get_tr2(ptr, TR_iHitgroup)==1);
    }
}
public screen_flash(id, red, green, blue, alpha){
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, m_ScreenFade, _, id);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<12);
    write_byte(red);
    write_byte(green);
    write_byte(blue);
    write_byte(alpha);
    message_end();
}
public find_free_spawn(iTeamNumber, Float:spawnOrigin[3], Float:spawnAngle[3]){
    new iSpawn;
    if(iTeamNumber==2)
    iSpawn=0;
    else
    iSpawn=1;
    
    const maxSpawns=128;
    new spawnPoints[maxSpawns], bool:spawnChecked[maxSpawns], spawnpoint, spawnnum;
    new ent=-1, spawnsFound=0;
    
    while((ent=fm_find_ent_by_class(ent,spawnEntString[iSpawn])) && spawnsFound<maxSpawns)
    spawnPoints[spawnsFound++]=ent;
    
    new Float:vicinity = 100.0;        //(32x32x96)
    new i, entList[1];
    
    for(i=0; i<maxSpawns; i++)
    spawnChecked[i]=false;
    
    // Loop through all the spawn points
    i=0;
    while(i++<spawnsFound*10){
        spawnnum=random(spawnsFound);
        spawnpoint=spawnPoints[spawnnum];
        
        if(spawnpoint && !spawnChecked[spawnnum]){
            //don't check this spawn point again
            spawnChecked[spawnnum]=true;
            
            // Get the origin of the spawn point
            pev(spawnpoint, pev_origin, spawnOrigin);
            
            // Determine if something is in this near the spawn point
            if(!fm_find_sphere_class(0, "player", vicinity, entList, 1, spawnOrigin)){
                // If there is nothing, return the angles and spawnpoint
                pev(spawnpoint, pev_angles, spawnAngle);
                return spawnpoint;
            }
        }
    }
    
    return 0;
}
stock fm_find_sphere_class(ent, const _classname[], Float:radius, entlist[], maxents, Float:origin[3]={0.0,0.0,0.0}){
    if( pev_valid(ent) )
    pev( ent, pev_origin, origin );
    new tempent, tempclass[32], entsfound;
    while( (tempent = fm_find_ent_in_sphere(tempent, origin, radius) ) && entsfound < maxents ){
        if( pev_valid(tempent) ){
            pev(tempent, pev_classname, tempclass, 31);
            if( equal( _classname, tempclass ) )
            entlist[entsfound++] = tempent;
        }
    }
    return entsfound;
}
public teleport_to_own_spawn(data[]){
    new id=data[0];
    new origin[3], Float:fl_origin[3];
    new Float:angle[3], Float:fOrigin[3];
    
    pev(id, pev_origin, fOrigin);
    fOrigin[2]+=35.0;
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_SPRITE);
    write_coord_f(fOrigin[0]);
    write_coord_f(fOrigin[1]);
    write_coord_f(fOrigin[2]);
    write_short(sprSkull);
    write_byte(20);
    write_byte(255);
    message_end();
    
    find_free_spawn(get_user_team(id), fl_origin, angle);
    FVecIVec(fl_origin, origin);
    
    set_user_origin(id, origin);
    set_pev(id, pev_angles, angle);
}
public remove_godmode(data[]){
    set_user_godmode(data[0]);
}
public recharge0(data[]){
    recharge(data[0]);
}
public do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, const szWeapon[]){
    message_begin(MSG_BROADCAST, m_DeathMsg);
    write_byte(iKiller);
    write_byte(iVictim);
    write_byte(iHS);
    write_string(szWeapon);
    message_end();
}
public killedPre(id, kid){
    return HAM_IGNORED;
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}

Błędy z konsoli:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(147) : error 017: undefined symbol "DeathMsgVip"
vip.sma(423) : warning 203: symbol is never used: "armortype"
vip.sma(423) : warning 203: symbol is never used: "ioid"
vip.sma(423) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "m_ScoreAttrib"
vip.sma(423) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "m_ScoreInfo"
vip.sma(423) : warning 203: symbol is never used: "weapon_id"

1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 16.02.2014 17:59

Najlepiej wygeneruj go ponownie, uważnie zaznaczając każdą opcję.

Ma on w sobie kilka błędów (np zmienne nigdzie nie użyte) przez co niektóre funkcje nie będą w ogóle działały.

 

Jeśli koniecznie chcesz, aby to .sma Ci się skompilowało, to znajdź:

public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}

I zakomentuj w ten sposób:

/*public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}*/

  • +
  • -
  • 0

#3 `YNRE.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.02.2014 19:50

a pozostałe błedy nie będą źle oddziaływały na plugin?


  • +
  • -
  • 0

#4 `YNRE.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.02.2014 21:48

Nie mogę edytować postu, więc piszę kolejny. Po zakomentowaniu tego plugin się skompilował. VIP się właczył, lecz menu vipa się nie wyświetla, i nie dostaje żadnych bonusów jakie powinien dostać. Tylko mam podwójny skok i model. Mógłby ktoś poprawić mi SMA i podesłać? Z góry daje +


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych