Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] przekazanie floata przez funkcje do innej, ktora przyjmuje int
Temat rozp. Rivit, 12.02.2014 19:13
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2014 19:13
Witam.
Mam takie cos:
ham_take_damage( ..., ..., ..., dmg, ...)
i to zwraca float.
Jeszcze w tej funkcji wywoluje:
dodaj(id, dmg).
Public dodaj (id, dmg)
i wywala bledy kompilacji.
Jak zmienic to float na int? (zmienianie wszystkich parametrow na float wysylanych do dodaj nie wchodzi w gre)
Mam takie cos:
ham_take_damage( ..., ..., ..., dmg, ...)
i to zwraca float.
Jeszcze w tej funkcji wywoluje:
dodaj(id, dmg).
Public dodaj (id, dmg)
i wywala bledy kompilacji.
Jak zmienic to float na int? (zmienianie wszystkich parametrow na float wysylanych do dodaj nie wchodzi w gre)
#2
Napisano 12.02.2014 19:21
Przypisz przed pierwszym wywołaniem "dodaj" do jakiejś zmiennej te dmg w taki sposób
_:dmg;
lub
floatround(dmg);
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 12.02.2014 20:07
Nie jestem bdb z programowania (15 lat dopiero - dopiero zaczynam)
Podaj przykładowy kod.
#4
Napisano 12.02.2014 21:31 Najlepsza odpowiedź
dodaj(id, floatround(dmg));
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych