w oryginale autor zrobił tak:
new menu[MENU_SIZE]; new keys = MENU_KEY_0; new szColor[4]; if (gCheckpoints[id] > -1) { keys |= MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_4; if (gCheckpoints[id] >= 1) keys |= MENU_KEY_8; szColor[0] = 0; } else copy(szColor, 3, "d"); if (gCheckpoints[id] < MAX_CHECKPOINTS-1) keys |= MENU_KEY_3; new checkpoint = /*gCheckpoints[id] <= 0 ?*/ gMenuCheckpoint[id]+1 //: gCheckpoints[id]; format(menu, MENU_SIZE-1, "rMenu checkpointow^nyMasz %d checkpoint(y)^n^nw%s1. Teleport^nw%s2. Zapisz^n%s3. Nowy checkpoint^n w%s4. Usun^n^n%s8. Checkpoint #%d^n^nw0. Wyjdz", gCheckpoints[id]+1, szColor, szColor, keys &MENU_KEY_3 ? "w" : "d", szColor, keys &MENU_KEY_4 ? "y" : "d", checkpoint); show_menu(id, keys, menu)Ale to stare menu i chcę je zmienić, na razie udało mi się uzyskać 100% działanie menu, jednak nie zapisuje ono dla mnie informacji ile ktoś ma CP
Moja część menu wygląda tak(cases nie zmieniałem)
new szColor[4]; if (gCheckpoints[id] > -1) { //keys |= MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_4; if (gCheckpoints[id] >= 1) // keys |= MENU_KEY_8; szColor[0] = 0; } else copy(szColor, 3, "d"); //if (gCheckpoints[id] < MAX_CHECKPOINTS-1) //keys |= MENU_KEY_3; new checkpoint = gMenuCheckpoint[id]+1 //end new menu = menu_create("wMasz %v checkpoint(y)", "PressedCheckpointMenu",checkpoint) menu_additem(menu, "wTeleport","0",0) menu_additem(menu, "wZapisz","1",0) menu_additem(menu, "wNowy check %v","2",0, checkpoint) menu_additem(menu, "wUsun CP","3",0) //menu_additem(menu, "wWyjdz","3",0) menu_display(id,menu,0) //ShowCheckpointMenu(id);(te ",checkpoint" w nawiasach to moje próby;p, nie robią błędów w kompilacji, ale też nie działają)