Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Widać nie widzialnych

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 10.02.2014 11:43

Witam

 

Mam problem na serwerze nie działają żadne klasy ktore posiadają nie widzialnośc lub część. Perki nie które nie działają a nie które  działaja np. Peleryna Potera działa. Nw czym to jest spowodowane że nie działaja klasy i perki. Prosiłbym o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 10.02.2014 12:31

Zapomnaiłem dodac proszę :

 

 

1. Klasa Złodziej.

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>



new const nazwa[] = "Zlodziej";

new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

    ma_klase[id] = true;

        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Koonga");

}

public cod_class_disabled(id)

{

    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

    ma_klase[id] = false;

}

public DeathMsg()

{

    new killer = read_data(1);

    new victim = read_data(2);

    

    if(!is_user_connected(killer))

        return;

    

    if(!ma_klase[killer])

        return;

    

    if(random(3))

        return;

    

    if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))

        return;

    ofiara[killer] = victim;

    

    Zapytaj(killer);

}

public Zapytaj(id)

{

    new tytul[55];

    new nazwa_perku[33];

    cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);

    format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);

    new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

    

    menu_additem(menu, "Tak");

    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

    

    menu_display(id, menu);

}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)

{

    if(item)

        return;

    

    if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])

        return;

    

    new nick_zlodzieja[33];

    get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);

    ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);

    cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);

    cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);

}

2. Perk Sokole Oko - Zdaje mi sie że to ten perk powoduje to że widac nie widzialnych.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <codmod>



new const perk_name[] = "Sokole Oko";

new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";



new bool:ma_perk[33];



public plugin_init()

 {

    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

}



public cod_perk_enabled(id)

{

    ma_perk[id] = true;

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_perk_disabled(id)

    ma_perk[id] = false;

    



public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

        return;

        

    if(!ma_perk[host])

        return;

        

    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

 

3. Peleryna Pottera

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <engine>



new const perk_name[] = "Peleryna Pottera";

new const perk_desc[] = "Gdy stoisz w miejscu jestes niewidzialny";



new ma_perk[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem");

    

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}

public cod_perk_enabled(id)

{

    ma_perk[id] = true;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

    ma_perk[id] = false;

}

public client_PreThink ( id )

{    

    new button2 = get_user_button(id);

    

    if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))

    {

        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

    }

    else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

    

    return PLUGIN_CONTINUE        

}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych