Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 09.02.2014 17:36

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

 

http://amxx.pl/topic...ych-wiadomosci/

 

to serwer nawet się nie włączał z tym błędem:
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed. Looking up breakpad interfaces from steamclient Calling BreakpadMiniDumpSystemInit Segmentation fault

 

nie wiem co mam zrobić, pomocy

 

 

cheq  - teraz temat odpowiedni ? ....


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 11.02.2014 03:06

Musisz zaktualizować amxx lub dodaj to do komendy startowej:  -autoupdate


  • +
  • -
  • 0

#3 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 11.02.2014 17:35

nic nie pomogło


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#4 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 15.02.2014 23:05

HLDS jest najnowszy

dproto też

zabijaka odpisała mi to :

 

Witam, Drugi błąd nie wpływa na działanie serwera. Pierwszy błąd oznacza, że któryś z pluginów wysłał wiadomość do nieistniejącego gracza co skutkuje wyłączeniem się serwera, radzimy wyłączyć pluginy które zostały wgrane krótko przed wystąpieniem tych crashów. Pozdrawiam.

 

ale nic mi to nie mówi :)


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#5 wafelek123

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:csadcdsc
Offline

Napisano 15.02.2014 23:19

usun plugin ktorego Wgrales ostatnio on crashuje srwer

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.02.2014 10:45

szukaj w pluginach takiego tekstu:
MSG_ONE
  • +
  • -
  • 0

#7 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 16.02.2014 10:59

usun plugin ktorego Wgrales ostatnio on crashuje srwer

 

Super napisałeś 2 raz to co napisała zabijaka - w tym problem że paczka była budowana od nowa - serwer niedawno wystartował.

 

 

szukaj w pluginach takiego tekstu:
MSG_ONE

 

już patrzę i dam znać


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.02.2014 11:04

Trzeba sprawdzic is_user_connected .
Tez mam ten błąd i jakoś poradzilem sobie poprzez wgranie blokady zbednych wiadomosci.
  • +
  • -
  • 0

#9 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 16.02.2014 12:37

Jeżeli chodzi o MSG_ONE to występuje to w wielu pluginach :

adminchat.sma (2 hits)
    Line 416:         message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
    Line 427:                 message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

adminlisten.sma (1 hit)
    Line 78:                                message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i])

Admin_Screen3v15.sma (2 hits)
    Line 64:         message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
    Line 75:                 message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

admin_spec_esp.sma (3 hits)
    Line 715: // all messages are sent with MSG_ONE_UNRELIABLE flag to avoid overflow in case of very low esp_timer setting and much targets
    Line 718:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE ,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id) //message begin
    Line 741:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id)

ad_manager.sma (2 hits)
    Line 262:         message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, params[2]);
    Line 278:             message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

vexdum.sma (1 hit)
    Line 585:         message_begin(MSG_ONE, g_msgDamage, {0,0,0} , victim)
c4timer.sma (3 hits)
    Line 62:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
    Line 65:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
    Line 69:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)

codclass_sabotazysta.sma (1 hit)
    Line 62:     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)

codperk_betonowecialo.sma (1 hit)
    Line 44:     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
codperk_google.sma (2 hits)
    Line 50:         message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
    Line 72:         message_begin(MSG_ONE,g_msgScreenFade_1,{0,0,0},id);

codperk_rozblysk.sma (1 hit)
    Line 82:     message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

codperk_skokwroga.sma (1 hit)
    Line 60:         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, this)

codperk_tajemnicawojskowa.sma (1 hit)
    Line 52:     message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

COD_Asysta.sma (1 hit)
    Line 298:                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgID_money, _, iKiller2)

descriptive_fire_in_the_hole.sma (2 hits)
    Line 154:     message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
    Line 161:     message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)

color_chat.inl (1 hit)
    Line 85:         MSG_Type = MSG_ONE;

colorchat.inc (1 hit)
    Line 60:         MSG_Type = MSG_ONE;

 

fakemeta_util.inc (1 hit)
    Line 775:             message_begin(MSG_ONE, msgid_itempickup, _, index);

message_const.inc (2 hits)
    Line 16: #define    MSG_ONE                     1        // Reliable to one (msg_entity)
    Line 23: #define MSG_ONE_UNRELIABLE          8        // Send to one client, but don't put in reliable stream, put in unreliable datagram (could be dropped)

mocmedyka.sma (3 hits)
    Line 435:     message_begin(MSG_ONE, g_msg_bartime, _, id)
    Line 534:     message_begin(MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id)
    Line 550:     message_begin(MSG_ONE, g_msg_statusicon, {0,0,0}, id)

msg_one_catch.sma (4 hits)
    Line 6: #define PLUGIN "MSG_ONE Catch"
    Line 18:     add(gszFile, 127, "/logs/_msg_one.log")
    Line 52:     if(msg_dest == MSG_ONE || msg_dest == MSG_ONE_UNRELIABLE){
    Line 52:     if(msg_dest == MSG_ONE || msg_dest == MSG_ONE_UNRELIABLE){

QTM_CodMod.sma (1 hit)
    Line 1695:     message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );

weaponicon.sma (3 hits)
    Line 120:                 message_begin(MSG_ONE,iconstatus,icon_origin,id);
    Line 178:         message_begin(MSG_ONE,iconstatus,icon_origin,id);
    Line 195:         message_begin(MSG_ONE,iconstatus,icon_origin,player);
 

 

 

Jeżeli natomiast is_user_connected to :

Search "is_user_connected" (129 hits in 80 files)

 

więc nie wiem czy jest sens wstawiać wszystko


  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#10 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 16.02.2014 14:06

Plugin próbuje wysłać jakąś wiadomość, komunikat do błędnie wyznaczonego targeta, w skrócie najczęściej do nieistniejącego (już) gracza. W konsekwencji, proces działania silnika HLDS zawiesza się, co oczywiście skutkuje crashem serwera. Aby temu zapobiec, należy sprawdzić czy podany target jest podłączony - więc przed wykonaniem takiej wiadomości, sprawdź to używając is_user_connected. 

 

Z tego co wiem, plugin R3X'a niezbyt dobrze działa na nowym HLDS, choć tego do końca nie zweryfikowałem.

 

Co do segmentation fault. Zacznij od downgrade do HLDS 5787, który jest bardziej stabilny dla serwerów o takich modach. Zauważ, że wraz z nowym HLDS, zmieniło się dość dużo w kwestii amxmodx, ogólnie całego serwera. Niektóre pluginy przestały działać lub działają nieprawidłowo.

 

Segmentation fault powstaje najczęściej przez konflikt modyfikacji serwera z silnikiem gry, czyli na chłopski rozum jakiś plugin musi przeciążać. A, że COD nie jest dedykowany pod nowy HLDS, widocznie z tego powodu się crashuje. 


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 16.02.2014 14:08


#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.02.2014 14:25

Tam gdzie się da, czyli jeśli wysyłanie jakiejś wiadomości do gracza nie jest priorytetem, to zamiast "MSG_ONE" używaj "MSG_ONE_UNRELIABLE", no i oczywiście tak jak wyżej, musisz sprawdzać, czy "target" jest na serwerze.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 16.02.2014 15:10

sharkowy - wyłączałem po 10 perków i czekałem na crash - zdarzało się to przy każdym razie więc to nie jest wina (raczej) perków
 

sebul - czyli mam w każdmy pluginie zamienić z "MSG_ONE" na "MSG_ONE_UNRELIABLE" ?

 

Aemiksowy - spróbuję wgrać starsze binarki i zobaczymy

 


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.02.2014 17:12

Nie zmieniaj wszyedzie na msg_one_unreliable
np w betonowym daj bo najwyzej nie wyswietli si pasek
  • +
  • -
  • 0

#14 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 16.02.2014 17:55


sebul - czyli mam w każdmy pluginie zamienić z "MSG_ONE" na "MSG_ONE_UNRELIABLE" ?

 

Zależy czy dana wiadomość rzeczywiście powinna być wysyłana i jest konieczna, np. tak jak TibacK napisał. 

Zalecam przeczytać: http://amxx.pl/topic...abled/?p=583339



#15 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 16.02.2014 21:27

Seweryn czytałem - nic nie pomogło

 

Tiback - zmieniłem tylko w betonowym (wiem że to nie wina perków)

 

 

pomyślałem sobie że starych binarek na razie nie wgram - bo wiadomo - zabezpieczenia są gorsze. Spróbuję z tą blokadą błędnych wiadomości - najgorsze jest to że serwer nie startował jak włączałem ten plugin. Wyłącze część pluginów i sprawdze czy wtedy serwer startuje, będę informował na bieżąco co się dzieje.  (ale muszę poczekać aż serwer będzie pustszy).  Jak nic to nie da to wtedy wgram stare binarki i spróbuję znowu


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#16 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 16.02.2014 21:59

Na starszych binarkach nie ma już tak wielkiego zagrożenia, wystarczy nowe dproto + jeden plugin na antyspam ;)



#17 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 17.02.2014 17:21

Skąd wziąć dobrą paczkę starych binarek ? Szukałem i nic konkretnego nie znalazłem


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#18 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 17.02.2014 23:02

Jak wgrałęm te binarki które przesłałeś mi na PW to pokazuje się wiadomość w klonsoli serwera :

Half-life binary './hlds_i686' not executable, exiting
Mon Feb 17 23:03:19 CET 2014: Server Failed

 

 


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#19 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.02.2014 07:29

one sa na linux jak by co. Ja wgrywam i dzialaja.
  • +
  • -
  • 0

#20 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 22.02.2014 15:24

Zrobiłem małe rozeznanie w terenie, rozmawiałem z Prizmo - nasza konfiguracja (amx, dproto, metamod, binarki) różnią się jedynie tym że on ma amx 1.8.2 a ja 1.8.3 - NIE MA CRASHÓW, potem pogadałem z Kolorowym - ta sama konfiguracja - NIE MA CRASHÓW

 

Natomiast jedyna różnica która jest między naszymi serwerami to oni mają na pukawce a ja na zabijace - a jak wczesniej wspominałem crashe były gdy graczy było 18/21 lub 20/21 - jedyny wniosek jaki z tego wyciągam to taki że maszyna Zabijaki nie wyrabia.

 

Czy jest to poprawnie postawiona hipoteza ? Obalcie ją albo potwierdźcie bo muszę wiedzieć co robic :)

 

pozdro !


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych