Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa buguje klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 damian09501

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.02.2014 14:48

Siemka mam problem i wydaje mi się, że coś  w tej klasie jest zbugowane:

#include <amxmodx>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#include <ColorChat>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "[P] Twardoglowy";

new const opis[] = "Odporny na head shoty, mniejsza grawitka i 1/2 z kosy (PPM)";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 50;

new const kondycja = 50;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {

		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

		register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
		return COD_STOP;
	}
	ColorChat(id, GREEN, "");
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)

{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
		ma_klase[id] = false;
}

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)

{

		if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)

				return FMRES_IGNORED;

	  

		new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

		if(!is_user_connected(iHit))

				return FMRES_IGNORED;

		if(!ma_klase[iHit])

				return FMRES_IGNORED;

	  

		set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

		return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;
	

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}


public CurWeapon(id)

{

		new weapon = read_data(2);

}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}

Bug polega na tym ze ustwaiłem w tej klasie 1/2 z kosy a wszystkie inne klasty tez dostaly 1/2 z kosy . HELP :)


Użytkownik damian09501 edytował ten post 09.02.2014 15:02

  • +
  • -
  • 0

#2 .coN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 17.02.2014 17:37

Czy przed ustawieniem 1/2 z kosy ten błąd występował ?

 

Spróbuj to: http://amxx.pl/topic...rawa-curweapon/


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem ? Zostaw po sobie  rep_up.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych