Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Co powoduję FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNREL


Najlepsza odpowiedź R3X, 09.02.2014 12:58

Logi sie tworzą dokładnie w momencie wystąpienie problemu z MSG_ONE. Możliwe że któraś z klas lub perk za mało sprawdza przed wysłaniem wiadomości :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.02.2014 12:02

No więc dziś zcrashował mi się serwer i to z takim błedem :

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Zainstalowałem plugin :

 

http://amxx.pl/topic...ych-wiadomosci/

 

i o to wyniki z "_msg_one.log"

L 02/09/2014 - 11:57:30: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/_msg_one.log") (game "cstrike") (amx "1.8.2-dev")
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for ScoreAttrib
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 84, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(3)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for StatusIcon
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 107, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_string("c4")
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for ScoreAttrib
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 84, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for BarTime
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 108, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_short(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for AmmoX
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 99, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(4)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for AmmoX
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 99, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(10)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for AmmoX
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 99, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(14)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()
L 02/09/2014 - 11:57:30: Client 1 not found for CurWeapon
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_begin(1, 66, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 11:57:30: message_end()

Jak poprawić to ? bo nie ogarniam wcale o co chodzi tu ;D

 

 

 


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 09.02.2014 12:21

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.02.2014 12:09

Masz jakiegoś moda? cod/wc3/diablo?

 

Jak nie znajdziesz rozwiązania w pluginach to usuń z blokady wszystkie log_to_file() i po prostu nie bedziesz mial juz takich crashy.


  • +
  • -
  • 0

#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.02.2014 12:24

Masz jakiegoś moda? cod/wc3/diablo?

 

Jak nie znajdziesz rozwiązania w pluginach to usuń z blokady wszystkie log_to_file() i po prostu nie bedziesz mial juz takich crashy.

 

CodMod'a mam, czyli czego mam dokładnie szukać w tych pluginach ;D ?

 

 

Znalazłem 1problem w silniku :

L 02/09/2014 - 12:20:36: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/_msg_one.log") (game "cstrike") (amx "1.8.2-dev")
L 02/09/2014 - 12:20:36: Client 1 not found for ScoreAttrib
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_begin(1, 84, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(1)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(1)
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_end()
L 02/09/2014 - 12:20:36: Client 1 not found for AmmoX
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_begin(1, 99, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(5)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_end()
L 02/09/2014 - 12:20:36: Client 1 not found for AmmoX
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_begin(1, 99, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(6)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_end()
L 02/09/2014 - 12:20:36: Client 1 not found for CurWeapon
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_begin(1, 66, {0.0, 0.0, 0.0}, 1)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 12:20:36: write_byte(0)
L 02/09/2014 - 12:20:36: message_end()


Jeszcze tyle zostało.

 

@ Edit

Ile mam czekać na wyświetlenie takich logów ? Bo zatrzymałem wszystkie pluginy oprócz  Silnikak CodMod, klas i perków. I na razie nic nie wyświetla.


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 09.02.2014 12:35

  • +
  • -
  • 0

#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.02.2014 12:55

Proszę o nowe wyniki z włączonymi pluginami "Silnik CodMod, Klasy, perki"

 

Spoiler

 

Do tego jeszcze pokazał się ten błąd z monetami, którego wcześniej nie było.

L 02/09/2014 - 12:58:50: Invalid CVAR pointer
L 02/09/2014 - 12:58:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "systemmonet.amxx")
L 02/09/2014 - 12:58:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 02/09/2014 - 12:58:50: [AMXX] [0] Untitled.sma::client_authorized (line 111)

PS. Proszę o scalenie postów (Nie mogłem edytować).

Załączone pliki


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 09.02.2014 13:02

  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.02.2014 12:58   Najlepsza odpowiedź

Logi sie tworzą dokładnie w momencie wystąpienie problemu z MSG_ONE. Możliwe że któraś z klas lub perk za mało sprawdza przed wysłaniem wiadomości :)


  • +
  • -
  • 0

#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.02.2014 13:03

Logi sie tworzą dokładnie w momencie wystąpienie problemu z MSG_ONE. Możliwe że któraś z klas lub perk za mało sprawdza przed wysłaniem wiadomości :)

 

Teraz zablokowałem silnik codmod'a wraz z klasami i perkami a odblokowałem wszystkie pluginy i zobaczymy czy bd nadal będzie to występowało.

 

@Edit

 

Nic mi nie wyskoczyło po wyłączeniu silnika, klas i perkow. Po za tym errorem z systemem monet. Czyli teraz trzeba wszystkie po kolei sprawdzać.


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 09.02.2014 13:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych