Witam
Mam problem z pluginem ptb... Wszystko ładnie pięknie wtj dziala ale nie przenosi graczy... Mecze sie z tym ponad tydzien....
Mam ptb oraz ptb.cfg stad... ptb.amxx był w załaczniku postu Pana Administratora
Nie wiem czym jest to spowodowane....
Dam dane ftp i bardzo rposze kogos o pomoc...
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
PTB :(
Temat rozp. Kraft, 23.07.2009 07:56
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.07.2009 07:56
#2
Napisano 23.07.2009 08:00
Wklep to do amxx.cfg:
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 2 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 2 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 10 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 2 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce on // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok on // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reachedWklep to do server.cfg:
mp_logdetail 1 // poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho 0 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane mp_logfile 0 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 0 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 0 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie mp_decals 5 sv_timeout 50 // czas w sekundach, ?esli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
#3
Napisano 23.07.2009 08:13
Zrobilem tak jak mówiles...
Nom troszke edytowalem server.cfg ale dalej zadnej akcji
Moze chcesz dane ftp i spojrzysz na to?
Nom troszke edytowalem server.cfg ale dalej zadnej akcji
Moze chcesz dane ftp i spojrzysz na to?
#4
Napisano 23.07.2009 08:17
Jeżeli masz problem z taką drobnostką, podeślij passy na PM.Moze chcesz dane ftp i spojrzysz na to?
#5
Napisano 23.07.2009 08:52
Jeżeli masz problem z taką drobnostką, podeślij passy na PM.Moze chcesz dane ftp i spojrzysz na to?
Czyzby taka drobnostka???
Jak Ci idzie?
#6
Napisano 23.07.2009 09:31
Jeżeli masz problem z taką drobnostką, podeślij passy na PM.Moze chcesz dane ftp i spojrzysz na to?
Czyzby taka drobnostka???
Jak Ci idzie?
Może masz w serwer.cfg te dwa cvary inaczej niż 0??
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
Albo masz w cofing folder maps i tam jakiś prefix_cs.cfg np... i tam masz te dwa cvary inaczej
#7
Napisano 23.07.2009 09:52
Dalej nie dziala...
zer0 takze nie podolal
Jest ktos chetny na walke z tym gigantem??
[ Dodano: 25-07-2009, 12:33 ]
Refresh
zer0 takze nie podolal
Jest ktos chetny na walke z tym gigantem??
[ Dodano: 25-07-2009, 12:33 ]
Refresh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych