Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Poprawienie jednej klasy , zmiana z normalnej na premium.

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZeeZ

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 31.01.2014 22:09

Witam proszę o poprawe tej klasy na klase premium, ADMIN_LEVEL_H

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <dhudmessage>

#define CZAS_GODMOD 15  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shadow";
new const opis[]    = "Po nacisnieciu (e) ma 15 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 80;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
     ma_klase[id] = true;
     ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
     ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;
     set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 10 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 ZeeZ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 01.02.2014 21:12

ref :)



#3 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.02.2014 21:17

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <dhudmessage>

#define CZAS_GODMOD 15  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shadow";
new const opis[]    = "Po nacisnieciu (e) ma 15 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 80;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
     public cod_class_enabled(id)

{

	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

	{

		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 

		return COD_STOP;

	}

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}
public cod_class_disabled(id)
{
     ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;
     set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 10 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Sprawdz 


  • +
  • -
  • 0

#4 Danio7

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:155
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 02.02.2014 09:03

Jak się kopiuje to sie usuwa... :facepalm:

 

 

public cod_class_enabled(id)
{
public cod_class_enabled(id)

{

    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

 

poprawione: 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <dhudmessage>

#define CZAS_GODMOD 15  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shadow";
new const opis[]    = "Po nacisnieciu (e) ma 15 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 80;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
     if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium] Shadow] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	
     ma_klase[id] = true;
     ResetHUD(id);
     
     return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
     ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;
     set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 10 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}

Użytkownik Danio7 edytował ten post 02.02.2014 09:11

  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.02.2014 10:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych