Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

prosba o naprawe klasy predator

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 IndiosBravos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 29.01.2014 18:49

Jest to inny problem niz w ostatnim temacie, 

proszę o naprawienie klasy gdyz gdy nie mam danej flagi w tym przypadku amin flag f i proboje wejsc na klase, klasa sie nie wczytuje ze wzgledu na brak uprawnien, ale za to laduje sie model noza oraz zmniejszona grawitacja i skoki kiedy wejde na inna klase.

 

 

 

#include <amxmodx>

#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <cstrike>
 
#define CZAS 15 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "Predator[Premium]";
new const opis[] = "Ma 15 sekund niewidzialnosci co runde,m3 5+int dmg z m3, 2 skoki, widzi niewidzialnych, mniejsza grawitacja, 1/2 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
 
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init()
 {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_zz.mdl");
precache_model("models/cod/v_zz.mdl");
precache_model("models/cod/p_m3e.mdl");
precache_model("models/cod/v_m3e.mdl");
precache_model("models/cod/w_m3e.mdl");
precache_model("models/player/predator/predator1.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
 
cs_set_user_model(id, "predator1");
 
ColorChat(id, RED, "Klasa %s zostala stworzona przez IndiosBravos", nazwa);
 
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
   
return COD_CONTINUE;
}
 
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
 
public Odrodzenie(id)
{
        if(ma_klase[id])
        {
                cs_set_user_model(id, "predator1");
        }
}
 
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
 
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
                
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
 
        if(ma_klase[id])
        {
if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_zz.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_zz.mdl")
                }
                if(weapon == CSW_M3)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m3e.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3e.mdl")
                }
        }
}
 
 
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED
        if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;
        new entityowner = pev(entity, pev_owner);
        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3e.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}
 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 IndiosBravos

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 29.01.2014 23:52

kosz..


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych