Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[OLD] BF2MOD modified+ parę moich baaardzo starych pluginów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.01.2014 00:18

*
Popularny

<ins>Sprzątając na dysku, znalazłem coś, o co właśnie kolejna osoba pyta, a raczej BF2moda z tym czymś, mianowicie menu admina do przyznawania odznak i nie tylko.

<ins> Na dole dodałem moje stare pluginy (nie używać!), jakby ktoś chciał się ze mnie pośmiać (sebul nie musi, bo znajduje błędy nawet w moich obecnych postach na forum ^D^)</ins></ins>

NOTKA: STARE I MOŻE NIE DZIAŁAĆ. JAK COŚ, TO OSTRZEGAŁEM!

 

Wygrzebane z backupu archiwum backupów.

 

Stary BF2mod, który kiedyś miałem na swoim serwerze.

Czyli BF2mod, w którym nieźle nagrzebałem i zrobiłem wiele rzeczy "po swojemu".

 

Mod na odznaki typu 4 poziomy (brązowe, srebrne, złote i bodajże platynowe).

Niektóre odznaki były nieco zmienione, jak usunięta celność > 25%, by nie było takich problemów z ich zdobyciem.

Bonusy odznak (mimo 4 poziomów) były nieco zmniejszone, by nowi gracze nie mieli zbytnich problemów w grze.

 

Generalnie, odznaki zamiast mega wygórowanych wymagań, typu 8 zabić w jednej rundzie, były zmienione

na połączenie warunków casualowych i wyczynu jedno rundowego, ale nie tak wygórowanego.

Stworzyłem też kilka odznak, których nie znajdziecie w żadnym innym BF2modzie, jak zabicia w dymie (smoke grenade) czy oślepienia wroga.

 

Plugin mocno zmieniłem pod kątem informacji, dodane zostały przystępne menu etc.

Gracz może zobaczyć, jaki ma postęp w zdobywaniu poszczególnych nagród, a także ładnie widzi, jakie nagrody już zdobył, a jakich jeszcze nie.

Sama informacja o nagrodach jest zintegrowana ze stanem postępu danego gracza, włącznie z połączeniem casualowo - wyczynowym.

 

Mod tylko na zapis nvault, a że zmodyfikowany, to będzie pewnie reset statystyk.

 

I na koniec chyba najciekawsze dla niektórych osób, czyli mod posiadał, w swoim menu, opcję dla administratora, bardzo łatwego i przystępnego dodawania (i odbierania?) poszczególnych odznak (i medali?) graczom.

Moda nigdy nie publikowałem, gdyż posiada drobne błędy (nie crashe, ale jednak).

 

Czasami. platynowy medal (za bycie najlepszym na mapie (mapie! nie tylko w danej rundzie, tego w standardowym bf2modzie też nie było), odznaka była przyznawana nie temu graczowi, co powinna.

Czasami też, warunek za zabicie w dymie nożem pomimo spełnienia, nie był uznawany, gdy miał miejsce wraz z innym warunkiem, np. oślepieniem.

 

Mod MOŻE MIEĆ BŁĘDY i NIE BIORĘ ZA NIE ODPOWIEDZIALNOŚCI.

Publikuję tutaj, gdyż nie mogę go uznać za w pełni działającego, choć miałem go kiedyś na serwerze ponad pół roku.

 

Publikuję go jako bazę dla ewentualnego menu admina dla dodawania odznak.

Do działania wymaga pluginu HeadSplash:

 

Załączony plik  head_splash.sma   7,23 KB  24 Ilość pobrań
  head_splash.amxx

Załączony plik  HeadSplash.inc   319 bajtów  23 Ilość pobrań

 

I BF2mod:

Załączony plik  bf2mod.sma   13,72 KB  31 Ilość pobrań
  bf2mod.amxx

Załączony plik  bf2_includes.zip   33,78 KB  24 Ilość pobrań

 

Plików MOTD nie ma, bo są generowane dynamicznie z odpowiednimi warunkami, statystykami i postępem dla odznak.

 

 

MOD do kompilacji lokalnej, powinien działać z zastrzeżeniami jw. cvarów etc nie opisuję ze względu na powyższe.

etc.

 

 

 

 

 

 

PS Aha, Jakby ktoś chciał się pośmiać z moich bardzo wczesnych pluginów, to śmiało, bo robię miejsce na dysku:

 

Plugin daje pakę nawet, gdy jej nie ma na mapie (by minimum jedna zawsze była (tak, na aim_mapie też)):

Załączony plik  bombGive.sma   3,53 KB  24 Ilość pobrań
  bombGive.amxx

 

Life drain bardziej niż mirror:

Załączony plik  hpMirrorDmg.sma   565 bajtów  35 Ilość pobrań
  hpMirrorDmg.amxx

 

I plugin bodajże działał bez zarzutów (choć mega nieoptymalnie) etc.

W każdym razie, sprawował się, jak należy, a napisałem go pod mapy typu hp35_lava, mario, tej bajecznej, małej fy_ z przepaścią ze szlamem czy he_glass.

Plugin miał za zadanie wykryć, jak ktoś wyrzucił pakę w przepaść, do lawy / szlamu / wody.

 

Załączony plik  noWetBomb.sma   10,23 KB  26 Ilość pobrań
  noWetBomb.amxx

 

(tak, dwa pluginy od bomby, i trzecim był już nie mój do tworzenia miejsc do podkładania paki, by na każdej jednej mapie (nawet aim_ czy fy_) był cel gry.)

 

CVARY:

register_cvar("bomb_in_lava", "0"); // boolean, wykrywać pakę w lawie, czy nie
register_cvar("bomb_in_slime", "0");// boolean, wykrywać pakę w szlamie, czy nie
register_cvar("bomb_in_water", "1");// boolean, wykrywać pakę w wodzie, czy nie
register_cvar("bomb_bottom_limit", "0");// boolean, wykrywać pakę w przepaści, czy nie
register_cvar("bomb_bottom_limit_value", "0.0");// wysokość przepaści (zazw. < 0.0)

Ale nie używać, nieoptymalne i mogą nie działać.

 

 

 

PPS Posta jest nieco nieczytelny i chaotyczny, a INS są celowo i niechaj tak pozostanie.

Dodałem, bo o! W końcu offtopic ;)


Użytkownik Benio101 edytował ten post 29.01.2014 00:26
drobne techniczne





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych