proszę o ustawienie przenikania max 5sekund !
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define CZAS_NOCLIP 10
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(uzyl[id])
{
client_print(id, print_chat, "Juz wykorzystales moc klasy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;
return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
Jeśli zle cos dodałem proszę o poprawkę przez MODA.