Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin do zmiany modeli w PaintballPlugin do zmiany modeli w Paintball


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mareknoda

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:O
Offline

Napisano 26.01.2014 17:23

Witam,

 

Chciałbym zmienić modele dla CT i T (tylko dwa modele w czerwonym i niebieskim stroju), ewentyalnie dla VIPA inny, ale najważniejsze są te dwa pierwsze. Korzystam z pluginu

 

GHW_Weapon_Replacement.sma ale tutaj mogę zmienić tylko bronie.


  • +
  • -
  • 0

#2 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.01.2014 17:33

#include <amxmodx>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "Podmiana_Modelu"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Karol33k"



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Poczatek_Rundy", 1)

}



public plugin_precache() precache_model("models/player/paintballer/paintballer.mdl")



public Poczatek_Rundy(id) {

    if(!is_user_alive(id)) return



    cs_reset_user_model(id) // resetuje model

    cs_set_user_model(id, "paintballer") // potrzeba aby ustawiło model, bez tego ponizsza linijka będzie bezużyteczna

    set_user_info(id, "model", "paintballer") // potrzebne aby ustawiło także model

    entity_set_int(id, EV_INT_body, 0) // numer sub modelu



    get_user_team(id) == 1 ? entity_set_int(id, EV_INT_skin, 0) : entity_set_int(id, EV_INT_skin, 4)

}

paintballer.mdl wrzuć do folderu models/players/ ( utwórz model paintballer) i do tego wrzuć model


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#3 mareknoda

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:O
Offline

Napisano 26.01.2014 20:28

Mam ten kod skomplilować do .amxx?, jeśli tak to tak zrobiłem, ale nie pobiera mi modelu.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych