Witam, jak utworzyć wodę na ent (model)?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Funkcja wody na ent
#1
Napisano 24.01.2014 15:37
#2
Napisano 24.01.2014 16:00
Czy możesz dokładniej wyjaśnić co chcesz zrobić ? Utworzyć na jakimś obszarze wodę ?
#3
Napisano 24.01.2014 16:09
Stworzyć wodę na model do BlockMakera, jak grałeś na modzie easyblock to masz te bloczki. Chciałem żeby na tym bloczku zamiast wyświetlenia tego modelu była woda. Po której możesz pływać itp
#4
Napisano 24.01.2014 16:14
#5
Napisano 24.01.2014 16:22
Użytkownik ksaju edytował ten post 24.01.2014 16:49
#6
Napisano 25.01.2014 07:47
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 25.01.2014 19:48
new Float:Oridzin[3]; new Entity; pev( id, pev_origin, Oridzin ); if ( ( Entity = create_entity( "func_water" ) ) ) { entity_set_model(ent, "models/woda.mdl"); set_pev( Entity, pev_classname, "func_water" ); engfunc( EngFunc_SetOrigin, Entity, Oridzin ); set_pev( Entity, pev_effects, 0); set_pev(Entity,pev_rendermode, 0); set_pev(Entity,pev_pitch_speed,0.2); entity_set_float(Entity,EV_FL_animtime,2.0); entity_set_float(Entity,EV_FL_framerate,1.0); entity_set_int(Entity,EV_INT_sequence,0); set_pev( Entity, pev_solid, SOLID_BBOX ); set_pev( Entity, pev_flags, FL_SWIM); set_pev( Entity, pev_owner, id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Zrobiłem coś takiego lecz nie działa do końca dobrze, bo po dotknięciu bloka woda nie można pływać tylko zapadamy się w ten blok i nie działa
Użytkownik ksaju edytował ten post 25.01.2014 19:49
#8
Napisano 27.01.2014 16:09
Nie da się stworzyć wody. Ja w swoim bm'ie stworzyłem imitację wody, gdyż wszystkie sposoby; również te z ww tematu na alliedmodders nie działają.
Diablix tak samo - zrobił wodę 'po swojemu'.
#9
Napisano 06.02.2014 20:49
Spróbuj pokąbinować z tym
set_pev( Entity, pev_solid, SOLID_BBOX ) ; dokładniej z typami SOLID_
oraz
38 enum MoveType 39 { 40 MOVETYPE_NONE = 0, /**< never moves */ 41 MOVETYPE_ISOMETRIC, /**< For players */ 42 MOVETYPE_WALK, /**< Player only - moving on the ground */ 43 MOVETYPE_STEP, /**< gravity, special edge handling -- monsters use this */ 44 MOVETYPE_FLY, /**< No gravity, but still collides with stuff */ 45 MOVETYPE_FLYGRAVITY, /**< flies through the air + is affected by gravity */ 46 MOVETYPE_VPHYSICS, /**< uses VPHYSICS for simulation */ 47 MOVETYPE_PUSH, /**< no clip to world, push and crush */ 48 MOVETYPE_NOCLIP, /**< No gravity, no collisions, still do velocity/avelocity */ 49 MOVETYPE_LADDER, /**< Used by players only when going onto a ladder */ 50 MOVETYPE_OBSERVER, /**< Observer movement, depends on player's observer mode */ 51 MOVETYPE_CUSTOM, /**< Allows the entity to describe its own physics */ 52 }
ustawiasz to tutaj :
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
Ja no bawiłem się z tym jak robiłem enty w Tower Defence, a nuż może jakaś kombinacja będzie działać ;]
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych