Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja wody na ent


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 15:37

Witam, jak utworzyć wodę na ent (model)?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 16:00

Czy możesz dokładniej wyjaśnić co chcesz zrobić ? Utworzyć na jakimś obszarze wodę ?


  • +
  • -
  • 0

#3 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 16:09

Stworzyć wodę na model do BlockMakera, jak grałeś na modzie easyblock to masz te bloczki. Chciałem żeby na tym bloczku zamiast wyświetlenia tego modelu była woda. Po której możesz pływać itp


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 16:14

Stwórz ent func_water
  • +
  • -
  • 0

#5 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 16:22

new ent = create_entity("func_Water")  o to chodzi??

Użytkownik ksaju edytował ten post 24.01.2014 16:49

  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 25.01.2014 07:47

https://forums.allie...ad.php?t=113634


  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#7 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2014 19:48


new Float:Oridzin[3];
    new Entity;

    pev( id, pev_origin, Oridzin );

    if ( ( Entity = create_entity( "func_water" ) ) )

    {

        entity_set_model(ent, "models/woda.mdl");

        set_pev( Entity, pev_classname, "func_water" );       

        engfunc( EngFunc_SetOrigin, Entity, Oridzin );

           

        set_pev( Entity, pev_effects, 0);                          





        set_pev(Entity,pev_rendermode, 0);                             





        set_pev(Entity,pev_pitch_speed,0.2);

        

        entity_set_float(Entity,EV_FL_animtime,2.0);

        entity_set_float(Entity,EV_FL_framerate,1.0);

        entity_set_int(Entity,EV_INT_sequence,0);

        set_pev( Entity, pev_solid, SOLID_BBOX );

        set_pev( Entity, pev_flags, FL_SWIM);

        set_pev( Entity, pev_owner, id);              

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;   

}

Zrobiłem coś takiego lecz nie działa do końca dobrze, bo po dotknięciu bloka woda nie można pływać tylko zapadamy się w ten blok i nie działa 


Użytkownik ksaju edytował ten post 25.01.2014 19:49

  • +
  • -
  • 0

#8 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 27.01.2014 16:09

Nie da się stworzyć wody. Ja w swoim bm'ie stworzyłem imitację wody, gdyż wszystkie sposoby; również te z ww tematu na alliedmodders nie działają.

Diablix tak samo - zrobił wodę 'po swojemu'.


  • +
  • -
  • 0

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.02.2014 20:49

Spróbuj pokąbinować z tym

 set_pev( Entity, pev_solid, SOLID_BBOX ) ; dokładniej z typami SOLID_

oraz

38 enum MoveType
39 {
40 	MOVETYPE_NONE = 0,			/**< never moves */
41 	MOVETYPE_ISOMETRIC,			/**< For players */
42 	MOVETYPE_WALK,				/**< Player only - moving on the ground */
43 	MOVETYPE_STEP,				/**< gravity, special edge handling -- monsters use this */
44 	MOVETYPE_FLY,				/**< No gravity, but still collides with stuff */
45 	MOVETYPE_FLYGRAVITY,		/**< flies through the air + is affected by gravity */
46 	MOVETYPE_VPHYSICS,			/**< uses VPHYSICS for simulation */
47 	MOVETYPE_PUSH,				/**< no clip to world, push and crush */
48 	MOVETYPE_NOCLIP,			/**< No gravity, no collisions, still do velocity/avelocity */
49 	MOVETYPE_LADDER,			/**< Used by players only when going onto a ladder */
50 	MOVETYPE_OBSERVER,			/**< Observer movement, depends on player's observer mode */
51 	MOVETYPE_CUSTOM,			/**< Allows the entity to describe its own physics */
52 }

ustawiasz to tutaj :

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)

Ja no bawiłem się z tym jak robiłem enty w Tower Defence, a nuż może jakaś kombinacja będzie działać ;]

 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych