Witam mam problem jak zmienić szybkość danej postaci w zależności od zwinności. .. bo teraz np gracz ma 200 zwinki a max jest 500 a już biega jak na sh
Proszę o szybką pomoc.
Użytkownik pioner103 edytował ten post 22.01.2014 21:25
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź FarGoosiek, 25.01.2014 15:54
loose indentation - zła tabulacja tym się nie przejmuj
8278 z tej linijki podaj kawałek kodu
masz dać tak
set_user_maxspeed(id, (agi + speeds)/2)
Napisano 22.01.2014 21:10
Witam mam problem jak zmienić szybkość danej postaci w zależności od zwinności. .. bo teraz np gracz ma 200 zwinki a max jest 500 a już biega jak na sh
Proszę o szybką pomoc.
Użytkownik pioner103 edytował ten post 22.01.2014 21:25
Napisano 22.01.2014 21:20
Kondycja powinna byc int.... to zeby damage wieksze a na niektórych serwach zwinnosć to właśnie (Kondycja)!!
<CIACH!>
Użytkownik Benio101 edytował ten post 23.01.2014 13:39
Regulamin forum
Napisano 22.01.2014 21:24
Kondycja powinna byc int.... to zeby damage wieksze a na niektórych serwach zwinnosć to właśnie (Kondycja)!!
pomoglem daj +
yyy i jak mi niby miało to pomóc w edytowaniu szybkości postaci ;d ?
Proszę o pomoc kogoś doświadczonego i o dokładne podanie jak to edytować diablo by onyke jak coś. serwer max 1001 lvl
Napisano 22.01.2014 22:47
public set_speedchange(id) { if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2) else agi=BASE_SPEED if (is_user_connected(id) && freeze_ended) { new speeds if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 30 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Baal) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Mag) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Duriel) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3) set_user_maxspeed(id, agi + speeds) } }
z tego co wiem masz onyke to tutaj masz i tutaj zmieniasz ich speedy
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
chcesz żeby tak szybko nie biegali daj
set_user_maxspeed(id, (agi + speeds)/2)
I love street workout <3
Napisano 23.01.2014 10:29
Ok działa masz + a jeszcze 1 pytanie jak zmniejszyć czas do wystrzału z kuszy u Amazonki bo jak ktos ma 100 int to cały czas spami tymi bełtami
Edit : Pojawił się błąd podczas kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
diablo_onyke.sma(8278) : error 001: expected token: ";", but found ")"
diablo_onyke.sma(8278) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_onyke.sma(14158) : warning 217: loose indentation
diablo_onyke.sma(14159) : warning 217: loose indentation
diablo_onyke.sma(14176) : warning 217: loose indentation
2 Errors.
Could not locate output file diablo_onyke.amxx (compile failed).
Lecz wywaliłem ten set_user_maxspeed(id, agi + speeds) nawias ostatni w tym że mam tak set_user_maxspeed(id, agi + speeds/2) i się skompilowało.
Użytkownik pioner103 edytował ten post 23.01.2014 10:40
Napisano 25.01.2014 10:38
Ref
Napisano 25.01.2014 15:54 Najlepsza odpowiedź
loose indentation - zła tabulacja tym się nie przejmuj
8278 z tej linijki podaj kawałek kodu
masz dać tak
set_user_maxspeed(id, (agi + speeds)/2)
Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 25.01.2014 15:55
I love street workout <3
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych