Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Gdzie osłabić ducha

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Xims123, 22.01.2014 12:09

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

Zmieniaj tutaj wartości na takie,jakie Ci odpowiadaja :) Tutaj masz 50 dmg na start + 0.9 :) 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebqu

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 22.01.2014 12:06

Tak więc na moim serwei jak wbijesz 50 lvl na zjawie to z ducha bijesz po 180-220, gdzie zmienic obrazenia?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
new const nazwa[] = "Zjawa";
new const opis[] = "Opis posiadak m4 , 2 duszki , obrazenia z duszkow zalezne od inta ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
 
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
} 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
} 
 
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
 
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

>Zapraszamy na nowo otwarty serwer Cod Mod!!!<

>IP:193.143.121.96:27085<

>Sloty:20<

>Czas Mapy:20min<

>Fast Download:Tak<

b_350_20_5AA6D3_246992_FFFFFF_FFFFFF.png

UWAGA!!! Organizujemy dwa konkursy, w których do wygrania jest cs 1.6 na steama!!! Więcej informacji na forum i facebooku.

 

#2 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2014 12:09   Najlepsza odpowiedź

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

Zmieniaj tutaj wartości na takie,jakie Ci odpowiadaja :) Tutaj masz 50 dmg na start + 0.9 :) 


  • +
  • -
  • 0

#3 Sebqu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 22.01.2014 12:19

+0.9 to za 1 int?

 


>Zapraszamy na nowo otwarty serwer Cod Mod!!!<

>IP:193.143.121.96:27085<

>Sloty:20<

>Czas Mapy:20min<

>Fast Download:Tak<

b_350_20_5AA6D3_246992_FFFFFF_FFFFFF.png

UWAGA!!! Organizujemy dwa konkursy, w których do wygrania jest cs 1.6 na steama!!! Więcej informacji na forum i facebooku.

 

#4 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2014 12:19

Tak 1 int =0.9 dmg z ducha.


  • +
  • -
  • 1

#5 Sebqu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 22.01.2014 13:13

Do zamkniecia


>Zapraszamy na nowo otwarty serwer Cod Mod!!!<

>IP:193.143.121.96:27085<

>Sloty:20<

>Czas Mapy:20min<

>Fast Download:Tak<

b_350_20_5AA6D3_246992_FFFFFF_FFFFFF.png

UWAGA!!! Organizujemy dwa konkursy, w których do wygrania jest cs 1.6 na steama!!! Więcej informacji na forum i facebooku.

 





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych