Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Wywołaniem Drugiego Publica


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 YeT

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.01.2014 21:36

Witam , mój problem polega na wywołaniu pewnej funkcji przy pomocy drugiej. Otóż kod wygląda następująco:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", 	"GraczGracz", 1);
public GraczGracz(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    new data[1];
    data[0]=id;

    new name[32];
    get_user_name(idattacker, name, 31);

    new knife = get_user_weapon(idattacker);

    if ( (cs_get_user_team(idattacker) == CS_TEAM_CT) || ( is_user_alive(id) ))
    {
        switch ( knife )
        {
            case CSW_KNIFE:
            {
                set_task(1.0, "BlokGracz", .parameter=data, .len=1);
            }
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public BlokGracz(ent, data[1])
{
	new id=data[0];

	if ( !( 1 <= id <= g_max_players ) || !g_alive[id] || !IsKlocek(ent) ) 
        return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new blok =	        pev(ent, pev_body);
	new flags =		pev(id, pev_flags);
	new groundentity =	pev(id, pev_groundentity);
	
	if ( ( flags & FL_ONGROUND ) && groundentity == ent )
	{
		switch ( blok )
		{
			case klocek:	client_Print(0, print_chat, "Cos Tam");
		}
	}
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Proszę o szybką pomoc i wyjaśnienie :) z góry Dziękuje i Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.01.2014 13:19

public GraczGracz(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    new data[1];
    data[0]=id;

    new name[32];
    get_user_name(idattacker, name, 31);

    new knife = get_user_weapon(idattacker);

 
idattacker nie musi być graczem, może też być równy id.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych