#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "MA 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "abc");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "assasin": "Assasin");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "assasin": "Assasin");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/assasin/Assasin.mdl");
}
;